خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح به نظامیان ارتش هند
کد خبر :948651665

21:41 1397/12/27


برچسب ها : ارتش, پاکستان, حمله, درگیری, مرز, هند,

طبق مدعای هند، درپی درگیری مختصر میان نیروهای مرزی پاکستان و هند در منطقه کشمیر ، یکی از نظامیان ارتش هند جان باخته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

به گزارش راز نیوز، طبق مدعای هند، درپی درگیری مختصر میان نیروهای مرزی پاکستان و هند در منطقه کشمیر ، یکی از نظامیان ارتش هند جان باخته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.
یکی از سخنگو های ارتش هند طی انجام مصاحبه خبری ، با متهم کردن پاکستان به نقض توافق طرفین در رابطه با آتش بس در مناطق صفر مرزی ابراز داشت که نیروهای پاکستان با استفاده از توپخانه و سلاح های سبک، نظامیان هند را هدف قرار داده اند که درپی این درگيری ها 4 تن از نظامیان زخمی شدند. یکی از زخمی ها در مسیر بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

سرهنگ دوم دیویند آنند گفت : صبح روز دوشنبه، ارتش پاکستان بدون علت خاصی، شروع به بمباران و تیراندازی به سوی نیروهای مرزی هند کرد. این نقض قوانین به طور آشکار است و ما نیز پاسخ آن را دادیم. درگیری پس از حدود 2 ساعت به اتمام رسید.
این درحالی است که پاکستان تاکنون هیچ واکنشی به بیانیه هند بروز نداده است.

لازم به ذکر است که خبرگزاری های پاکستان این خبر را به عنوان حمله افراد مسلح ناشناس به نیروهای ارتش هند انعکاس داده و گفتند که افراد مسلح پس از حمله، موفق به فرار از منطقه شدند.

ارسال نظر

 
1