خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح بلوچ به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در خاران بلوچستان
کد خبر :1890076826

14:26 1399/05/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, خاران, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

منابع آگاه از حمله مسلحانه افراد مسلح بلوچ به پاسگاه نیروهای ارتش پاکستان در منطقه شواپ لجه از توابع استان خاران خبر دادند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از حمله مسلحانه افراد ناشناس به پاسگاه نیروهای ارتش پاکستان در منطقه شواپ لجه از توابع استان خاران خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک پاسگاه دیده بانی ارتش پاکستان واقع در منطقه شواپ از توابع استان خاران را به وسیله سلاح های سنگین و خودکار هدف قرار دادند.

طبق اعلام منابع آگاه محلی این حمله خسارت مالی و جانی را به ارتش پاکستان وارد آورده است، اما تاکنون منابع رسمی ارتش پاکستان هیچگونه بیانیه ای در این خصوص صادر نکرده اند.

لازم به ذکر است گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ همواره پاسگاه و مراکز ایست و بازرسی نیروهای امنیتی پاکستان را هدف حملات خود قرار می دهند، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

 

تکمیلی:

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و تصریح داشت: شبه نظامیان پاسگاه دیده بانی ارتش را بوسیله خمپاره و سلاح های سنگین مورد حمله قرار دادند که موجب وارد آمدن خسارت جانی و مالی به ارتش پاکستان شد. وی افزود: هرچند ارتش پس از این حمله شبه نظامیان را بوسیله خمپاره هدف قرار داد، اما جنگجویان با موفقیت از محل خارج شده و به سلامتی به پناهگاه های خود رسیدند.  

ارسال نظر

 
1