خبر فوری

 
 
حمله اغتشاشگران به یک نیروی پلیس از اعضای جامعه شیعه هزاره در شهر کویته
کد خبر :139311694

17:08 1399/03/12


برچسب ها : رمضان مینگل, شیعیان کویته, گروه تکفیری, هزاره, کویته,

شماری از اغتشاشگران که در قالب معترض به سطح خیابان های شهر کویته آمده بودند یک افسر راهنمایی و رانندگی شیعه را مورد ضرب و شتم قرار دادند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز| شماری از اغتشاشگران که در قالب معترض به سطح خیابان های شهر کویته آمده بودند یک افسر راهنمایی و رانندگی شیعه را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، به دنبال تظاهرات مردمی در اعتراض به حمله فجیع به سه شهروند پشتون در منطقه شیعه نشین هزاره تاون و جان باختن یکی از آنان شماری از تظاهرات کنندگان طی اقدامی به یک افسر شیعه بخش راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه در مقابل بیمارستان دولتی شهر کویته حمله نموده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

لازم به ذکر است چند روز پیش سه شهروند پشتون از اهالی شهر کویته در منطقه شیعه نشین هزاره تاون مورد حمله دسته جمعی چندین تن از اهالی این منطقه قرار گرفتند، مهاجمان با سلاح های سرد مختلف همچون چوب، چماق و چاقو این سه جوان پشتون را هدف قرار دادند که یکی از این افراد به علت شدت جراحات وارده بر وی در دم جان باخت و 2 تن دیگر نیز شدیدا مجروح شدند.

منابع آگاه اعلام کرده اند این درگیری که منجر به قتل یکی از طرفین شده است بر اثر یک مسئله شخصی آغاز گردیده است و اکنون گروه های تکفیری در تلاش برای مذهبی جلوه دادن این مسئله هستند.

بخوانید: تلاش گروه های تکفیری-تروریستی برای شعله ور نمودن آتش جنگ میان شیعه و سنی در کویته

ارسال نظر

 
1