خبر فوری

 
حمله اعضای گروه های تکفیری به دسته عزای حسینی در شهر اوکاره ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1062646920

16:12 1399/06/10


برچسب ها : اوکاره, پلیس پنجاب, سپاه صحابه, شیعیان پاکستان, عاشورا, عزاداران, گروه تکفیری,

اعضای گروه تروریستی-تکفیری سپاه صحابه با به دست داشتن چماق و قمه عزاداران حسینی را در شهر اوکاره ایالت پنجاب مورد حمله قرار داده و با پرتاب سنگ به سوی عزاداران سعی نمودند دسته عزا را متوقف نمایند.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز| اعضای گروه تروریستی-تکفیری سپاه صحابه با به دست داشتن چماق و قمه عزاداران حسینی را در شهر اوکاره ایالت پنجاب مورد حمله قرار داده و با پرتاب سنگ به سوی عزاداران سعی نمودند دسته عزا را متوقف نمایند.

بر اساس تصاویر منتشر شده در صفحات اجتماعی، اعضای گروه تروریستی-تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) با حضور در مسیر دسته عزای مرکزی که در حال عبور از منطقه چوچک شهر اوکاره بود، علاوه بر فحاشی و توهین به عزاداران آنها را بر پرتاب سنگ و همچنین ضربات چماق هدف قرار دادند.

در پی این اقدام اعضای گروه تکفیری سپاه صحابه چندین تن از عاشقان حسینی زخمی شدند.

اعضای گروه تکفیری سپاه صحابه علاوه بر این با استفاده از انواع مختلف سلاح سرد همچون چماق، قمه، داس و ... عزاداران را مورد اذیت و آزار و در مواردی مورد ضرب و شتم قرار دادند و با استفاده از این اقدام تلاش نمودند در دسته عزاداری حسینی خلل وارد کنند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که خودروهای پلیس در محل درگیری حضور داشته و هیچ واکنشی به این اقدام شنیع تروریست های تکفیری نشان ندادند، در حالی که حفاظت از مراسمات مذهبی، راهپیمایی ها و دسته جات عزا وظیفه اصلی پلیس بوده و پلیس پیش از برگزاری هرگونه مراسم مذهبی تدابیر لازم امنیتی را پیش بینی می کند.

ارسال نظر

 
1