خبر فوری

 
 
حمله ارتش متحد بلوچ به غرفه فروش پرچم پاکستان در کویته
کد خبر :1990150709

16:06 1400/05/23


برچسب ها : ارتش متحد بلوچ, جشن آزادی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, مزار بلوچ, کویته,

عناصر گروه تجزیه طلب ارتش متحد بلوچ غرفه فروش پرچم و دیگر اقلام فرهنگی مرتبط با جشن استقلال پاکستان در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.


کویته: به گزارش راز نیوز| عناصر گروه تجزیه طلب ارتش متحد بلوچ غرفه فروش پرچم و دیگر اقلام فرهنگی مرتبط با جشن استقلال پاکستان در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک غرفه که به مناسب سالروز استقلال پاکستان در حال فروش پرچم و دیگر اقلام مرتبط با جشن استقلال پاکستان در منطقه خروت آباد کویته بود را با پرتاب نارنجک نشانه رفتند که در نتیجه آن 5 تن زخمی شدند.

تیم های امدادی بلافاصله پس از حضور در محل انفجار مجروحان این حادثه را به بیمارستان منتقل نمودند، همزمان نیروهای امنیتی پاکستان نیز منطقه را محاصره خود درآورده و تمامی افراد و وسایل نقلیه در حال رفت و آمد را مورد بازرسی قرار می دهند.

به دنبال وقوع این انفجار در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان، ارتش متحد بلوچ(UBA) از گروه های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ما حوالی ساعت 11:25 صبح امروز غرفه فروش پرچم پاکستان واقع در سُرپُل در خیابان سمنگلی شهر کویته را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه یک نیروی پلیس به همراه دو مامور امنیتی لباس شخصی زخمی شدند.

سخنگوی ارتش متحد بلوچ گفت: ما بار دیگر به مردمان ساکن بلوچستان اشغالی اعلام می داریم تمامی افرادی که در مراسمات حکومت اشغالگر پاکستان شرکت و به استفاده از پرچم پاکستان می پردازند در اهداف ما قرار دارند و فدائیان ما هر لحظه آنان را مورد حمله قرار خواهند داد.

ارسال نظر

 
1