خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به خودروی نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه شاهرگ
کد خبر :28395742

10:47 1399/11/04


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بمب کنار جاده ای, شاهرگ, گروه های مسلح بلوچ, هرنائی, کاروان نظامی ارتش پاکستان,

نیروهای فدایی ارتش آزادی بخش بلوچ یک خودروی متعلق به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان را در منطقه شاهرگ از توابع هرنایی هدف قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای فدایی ارتش آزادی بخش بلوچ یک خودروی متعلق به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان را در منطقه شاهرگ از توابع هرنایی هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به خودروی ارتش پاکستان در منطقه شاهرگ ابراز داشت: نیروهای فدایی ما امروز یک خودروی متعلق به ارتش پاکستان را در حوالی منطقه شاهرگ از توابع شهرستان هرنایی ایالت بلوچستان به وسیله بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند.

وی افزود: در اثر این انفجار یک نظامی ارتش پاکستان کشته و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند که مسئولیت آن را ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) بر عهده می گیرد.

جیئند بلوچ گفت: نیروهای فدائی ما زمانی که نیروهای ارتش پاکستان به صورت کاروان در حال عبور از منطقه بودند خودروی دشمن(ارتش پاکستان) را هدف قرار دادند، در این حمله یک دستگاه کامیون ارتش پاکستان نیز منهدم گردید.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از حمله به مواضع ارتش پاکستان آزادسازی کامل بلوچستان و دستیابی به حق خودمختاری و اخراج نیروهای اشغالگر(ارتش پاکستان) از این سرزمین است.

ارسال نظر

 
1