خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به تاسیسات ارتش پاکستان در قلات و خضدار
کد خبر :429541503

10:55 1402/03/25


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, استخراج نفت و گاز, جیئند بلوچ, شهرستان خضدار, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ, نارنجک دستی,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت دو حمله جداگانه به تاسیسات ارتش پاکستان در مناطق قلات و خضدار را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت دو حمله جداگانه به تاسیسات ارتش پاکستان در مناطق قلات و خضدار را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فداییان بلوچ در دو حمله جداگانه در مناطق قلات و خضدار نیروهای پاکستانی و ماشین آلات شرکت استثماری را هدف حمله قرار دادند.
وی افزود: فداییان بلوچ شب گذشته ماشین آلات متعلق به شرکت ساخت جاده برای شرکت استثماری استخراج نفت و گاز را در حوالی منطقه تیرک هربویی از توابع شهرستان قلات را به آتش کشیدند.
جیئند بلوچ گفت: فداییان بلوچ ما همچنین نیروهای حفاظت از یک ساختمان دولتی در حال احداث واقع در شهر خضدار را به وسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نیروی پلیس به نام های محمد زاهد و حمید زخمی شدند.
وی در پایان تاکید کرد ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد، تا زمان دستیابی به اهداف تعیین شده حملات علیه ارتش اشغالگر پاکستان و شرکای آن تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1