خبر فوری

 
 
حمله ائتلاف نظامی براس به گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان در منطقه پنجگور بلوچستان
کد خبر :1956530352

19:45 1398/04/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, براس, بلوچستان, پاکستان, پنجگور,

بلوچ خان سخنگوی ائتلاف نظامی براس اعلام کرد شبه نظامیان بلوچ شب گذشته در منطقه رخشان استان پنجگور ایالت بلوچستان به گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان حمله کردند.


پنجگور: به گزارش راز نیوز، بلوچ خان سخنگوی ائتلاف نظامی براس (شامل 4 گروه آزادی خواه بلوچ با نام های ارتش آزادی بخش بلوچستان، جبهه آزادی بخش بلوچستان، ارتش جمهوری خواه بلوچ و گارد جمهوری خواه بلوچ) اعلام کرد شبه نظامیان بلوچ شب گذشته در منطقه رخشان استان پنجگور ایالت بلوچستان به گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان حمله کردند. در نتیجه این حمله بیش از 12 نفر از افراد گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان زخمی و جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد شبه نظامیان بلوچ عضو ائتلاف نظامی براس شب گذشته در منطقه رخشان استان پنجگور در حال گشت بودند به افراد مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان روبرو شدند. پس از آن شبه نظامیان بلوچ، افراد این گروه را تحت محاصره در آورده و به آنها حمله کردند در حالی که پس از حمله شبه نظامیان بلوچ، نیروهای امنیتی برای پشتیبانی از افراد مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان به محل درگیری رسیدند. شبه نظامیان بلوچ پس از 3 ساعت درگیری توانستند بدون هیچ آسیبی محل حادثه را ترک کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد ارتش پاکستان برای جلوگیری از فعالیت های شبه نظامیان بلوچ از گروهای مسلح با نظریه تکفیری حمایت می کند. این گروهای تکفیری مسلح به راحتی و آزادنه در سراسر بلوچستان فعالیت خود را انجام می دهند.

بلوچ خان در آخر در خطاب به مردم بلوچ اعلام کرد از همکاری با نیروهای امنیتی و این گروهای مسلح خود داری کنند در غیر این صورت مورد حمله شبه نظامیان بلوچ قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1