خبر فوری

 
حملات متعدد تروریست های تحریک طالبان به مواضع ارتش پاکستان در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1437552241

17:42 1401/01/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, منطقه میر علی, نیروهای مسلح پاکستان, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

گروه تروریستی در حملات متعدد خود مواضع ارتش پاکستان و دیگر نیروهای مسلح وابسته به ارتش در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا را هدف قرار داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی در حملات متعدد خود مواضع ارتش پاکستان و دیگر نیروهای مسلح وابسته به ارتش در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا را هدف قرار داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پایگاه اطلاع رسانی وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های جداگانه ای به مسئولیت چندین حمله مسلحانه به نیروهای ارتش پاکستان را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان در وزیرستان جنوبی گفت: مجاهدان تحریک طالبان حوالی ساعت 3 بعد از ظهر روز گذشته مرکز ایست و بازرسی تاپه در منطقه سپین قمر بخش لدها از توابع وزیرستان جنوبی را هدف قرار دادند و درگیری تا چندین ساعت به طول انجامید که در نتیجه آن 4 نظامی ارتش پاکستان کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

وی همچنین از هلاکت یکی از عناصر خود در جریان این درگیری خبر داد.

سخنگوی تحریک طالبان پاکستان همچنین مسئولیت حمله به پلیس در خیبر اجنسی را نیز بر عهده گرفت و افزود: نیروهای تحریک طالبان پاکستان نزدیکی ساعت 11 شب گذشته طی عملیاتی در حوزه استحفاظی مرکز پلیس پی دی ای در بخش جمرود منطقه خیبر اجنسی سه نیروی پلیس را زخمی کردند.

علاوه بر این در دیگر عملیات های تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بخش خوئزی بائزی منطقه مهمند اجنسی و بخش میرعلی منطقه وزیرستان شمالی چندین نظامی شامل نیروی پلیس و ارتش پاکستان جان باخته و تعدادی دیگر از جمله یک نیروی پلیس به نام یار محمد به شدت زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1