خبر فوری

 
 
حملات شبه نظامیان بلوچ علیه ارتش پاکستان در سبی، کاهان و زرغون
کد خبر :278020407

17:54 1399/06/09


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, شبه نظامیان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حملات علیه ارتش پاکستان در سبی، کاهان و زرغون را برعهده گرفت .


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حملات علیه ارتش پاکستان در سبی، کاهان و زرغون را برعهده گرفت و ضمن ارائه توضیحات در شرح حملات گفت: شبه نظامیان پاسگاه ارتش واقع در منطقه کرموود از سبی را با استفاده از راکت و سلاح های خودکار هدف حمله قرار دادند، در اثر این حمله که نیم ساعت به طول انجامید علاوه بر منهدم شدن بخشی از پاسگاه، تعدادی از نیروهای ارتش نیز کشته و زخمی شدند.

وی افزود: شبه نظامیان سازمان طی حمله ای دیگر به ارتش پاکستان در منطقه کاهان از کوهلو تعدادی از نظامیان را به هلاکت رساندند. این حمله با استفاده از سلاح های خودکار علیه پاسگاه ارتش در منطقه کوتری از کاهان صورت گرفت که طی آن ماموران درحال پست کشته و زخمی شدند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش در ادامه ابراز داشت: میان شبه نظامیان سازمان و تیم گشتی ارتش شامل 6 خودرو در منطقه دلوانی از بلندی های زرغون شهر کویته درگیری بوجود آمد، شبه نظامیان در این درگیری با وارد آوردن خسارت جانی به ارتش، در خروج بدون تلفات جانی و رسیدن به پناهگاه های خود با موفقیت عمل کردند.

جیئند بلوچ اظهار داشت که حملات ما تا آزادی کامل وطن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1