خبر فوری

 
 
حملات تحریک طالبان پاکستان علیه نیروهای امنیتی در بلوچستان و خیبر پختون خوا
کد خبر :1889291421

16:19 1400/02/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, باجور ایجنسی, پاسگاه سپاه مرزی پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, حمله مسلحانه, سپاه مرزی پاکستان, محمد خراسانی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های جداگانه خود از حمله به نیروهای ارتش و نیروهای سپاه مرزی در ایالت های بلوچستان و خیبر پختون خوا خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های جداگانه خود از حمله به نیروهای ارتش و نیروهای سپاه مرزی در ایالت های بلوچستان و خیبر پختون خوا خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های جداگانه ای که در پایگاه رسمی این گروه تروریستی منتشر گردید مسئولیت حمله به نیروهای سپاه مرزی موسوم به اف سی در ایالت بلوچستان و حمله به نیروهای ارتش پاکستان در ایالت خیبر پختون خوا را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان ابراز داشت: مجاهدین تحریک طالبان پاکستان روز شنبه سه مرکز دیده بانی و ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه کت کوت سُر واقع در بخش لوئی ماموند شهرستان باجور اجنسی را هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: در این حمله که تعداد وسیعی از مجاهدان با سلاح های سبک و سنگین خود مشارکت داشتند، درگیری ها نزدیک به 3 ساعت به طول انجامید که در نتیجه آن دست کم دو نظامی ارتش پاکستان کشته و بیش از ده تن دیگر نیز زخمی شدند، در جریان این حمله تعداد زیادی از نظامیان ارتش پاکستان موفق به فرار از محل شدند و یک مرکز دیده بانی ارتش پاکستان نیز به طور کامل منهدم گردید.

سخنگوی تحریک طالبان پاکستان همچنین در بیانیه ای جداگانه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به نیروهای سپاه مرزی در بلوچستان ابراز داشت: مجاهدان ما نیروهای سپاه مرزی(اف سی) را حوالی ساعت 3 بامداد یکشنبه در منطقه توبه اچکزئی واقع در قلعه عبدالله ایالت بلوچستان هدف حمله قرار دادند، در نتیجه درگیری دو ساعته میان مجاهدان و نیروهای اف سی چندین عضو این نیرو کشته و زخمی شدند و مجاهدان ما نیز به سلامت به مخفیگاه های خود بازگشتند.

ارسال نظر

 
1