خبر فوری

 
 
حملات ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای نظامی پاکستان در شهرستان های خاران و پنجگور
کد خبر :96419968

09:56 1402/03/30


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, اردوگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهر خاران, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ, کلانتری,

ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت دو حمله جداگانه به ارتش پاکستان و نیروهای زیر مجموعه آن در مناطق خاران و پنجگور ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت دو حمله جداگانه به ارتش پاکستان و نیروهای زیر مجموعه آن در مناطق خاران و پنجگور ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.
بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه گفت: فداییان بلوچ ما در دو حمله جداگانه ارتش پاکستان و نیروهای زیر مجموعه آن را در خاران و پنجگور هدف قرار دادند که در نتیجه آن سه نظامی پاکستانی زخمی شدند.
وی افزود: فداییان بلوچ ما شب گذشته درب مرکزی کلانتری پلیس واقع در شهر خاران را در حین خروج یک دستگاه خودرو هدف به وسیله نارنجک قرار دادند که منجر به زخمی شدن یک نظامی شد.
طبق این بیانیه دومین حمله ارتش آزادی بخش بلوچ در پنجگور صورت گرفت و تجزیه طلبان مسلح بلوچ اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان واقع در شهرستان پنجگور را مورد حمله قرار دادند، در نتیجه اصابت گلوله های آر پی جی به داخل محوطه اردوگاه خسارات گسترده مالی و جانی به ارتش پاکستان وارد آمد.
جیئند بلوچ در پایان این بیانیه گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد و عملیات های ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1