خبر فوری

 
 
حمایت ارتش پاکستان از مواضع آذربایجان در مناقشه مرزی باکو و ایروان
کد خبر :1975141638

10:47 1399/07/19


برچسب ها : آذربایجان و ارمنستان, پاکستان و آذربایجان, ژنرال ندیم رضا, سفیر آذربایجان, فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان, قره باغ,

| ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان در دیدار با سفیر آذربایجان در اسلام آباد، حمایت ارتش پاکستان از مواضع آذربایجان در مناقشه مرزی قره باغ را اعلام داشت.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان در دیدار با سفیر آذربایجان در اسلام آباد، حمایت ارتش پاکستان از مواضع آذربایجان در مناقشه مرزی قره باغ را اعلام داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، علی علیزاده سفیر آذربایجان در اسلام آباد با حضور در مرکز فرماندهی ستاد مشترک ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ندیم رضا به دیدار و گفتگو پرداخت.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در جریان این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و باکو و دیگر موضوعات منطقه به ویژه مناقشه مرزی در منطقه قره باغ بحث و تبادل نظر نمودند.

ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان در این دیدار اظهار داشت: نیروهای مسلح پاکستان حمایت کامل خود از مواضع آذربایجان در مناقشه مرزی ناگورنو-قره باغ را اعلام می دارد و خواستار حل صلح آمیز این مسئله بر اساس قطعنامه های سازمان ملل متحد است.

علی علیزاده سفیر جمهوری آذربایجان نیز در جریان این دیدار از حمایت ارتش پاکستان از مواضع دولت باکو تقدیر نمود.

وی همچنین با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر ابراز داشت: ما قدردان ارتش پاکستان در حمایت از مواضع آذربایجان هستیم.

ارسال نظر

 
1