خبر فوری

 
 
حضور یک عضو تکفیری در «کمیته مبارزه با تروریسم» دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1145812295

10:45 1398/02/16


برچسب ها : اورنگزیب فاروقی, سپاه صحابه, گروه تکفیری, معاویه اعظم,

دولت محلی ایالت پنجاب در اقدامی مضحک معاویه اعظم از سرکردگان گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه را به عنوان عضو «کمیته مبارزه با تروریسم» اعلام نمود.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز دولت محلی ایالت پنجاب در اقدامی مضحک معاویه اعظم از سرکردگان گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه را به عنوان عضو «کمیته مبارزه با تروریسم» اعلام نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده دولت محلی ایالت پنجاب در اقدامات دولت پاکستان برای مبارزه با افراط گرایی و تدریس محتوای افراط گرایانه در مدارس دینی، اقدام به تشکیل کمیته ای برای تدوین محتوای درسی کتب مدارس دینی نموده است.

دولت محلی پنجاب در اقدامی مضحک معاویه اعظم از حامیان اصلی گروه تکفیری سپاه صحابه را در فهرست اعضای این کمیته درج نموده است.

بر اساس حکم صادر شده از سوی دولت محلی ایالت پنجاب در تاریخ 12 اردیبهشت با دستور وزیر ارشد ایالت پنجاب، کمیته ای برای مبارزه با افراط گرایی و تدوین محتوای دروس دینی مطابق با تاریخ اسلام تشکیل داده شده است.

این اقدام دولت پنجاب با انتقاد شدید در رسانه های اجتماعی مواجه شده است؛ جبران ناصر یکی از کارشناسان در پیام توییتری خود نوشته است: در کمیته مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، فردی عضو گردیده است که مرتبط با یکی از گروه های بنیان گذار تروریسم در پاکستان یعنی سپاه صحابه است.

لازم به ذکر است معاویه اعظم فرزند اعظم طارق از بنیان گذاران گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه پاکستان است.

ارسال نظر

 
1