خبر فوری

 
 
حضور وزیر ارشد دولت محلی سند در کنسولگری ایران برای عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی
کد خبر :5094091

17:01 1398/10/17


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پاکستان و ایران, سپاه قدس, قاسم سلیمانی, مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند,

وزیر ارشد دولت محلی ایالت سند با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی شهادت سردار سلیمانی را به مسئول این کنسولگری تسلیت گفت.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| وزیر ارشد دولت محلی ایالت سند با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی شهادت سردار سلیمانی را به مسئول این کنسولگری تسلیت گفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلیر سپاه قدس توسط رژیم تروریستی آمریکا، سید مراد علی شاه وزیر ارشد دولت محلی ایالت سند پاکستان در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کراچی حضور یافت و مراتب همدردی خود را به احمد محمدی سرکنسول جمهوری اسلامی اعلام نمود.

سید مراد علی شاه در جریان حضور در کنسولگری ایران در کراچی با قرائت فاتحه، برای سردار سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش علو درجات را از خداوند متعال درخواست نمود.

وی در جریان گفتگو با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی و دیگر همراهان وی در نزدیکی فرودگاه بغداد بدترین نوع جنگ طلبی آمریکا است، رهبران حزب مردم پاکستان و دولت محلی ایالت سند این اقدام آمریکا را به شدت محکوم می‌کند.

وی با ابراز همدردی با خانواده شهید سردار سلیمانی و دیگر همراهان وی گفت: ملت پاکستان در این لحظات سخت و غم انگیز، شریک سوگ آنان بوده و در کنار آن‌ها حضور دارد.

ارسال نظر

 
1