خبر فوری

 
حضور هزاران تن از مردم کراچی در تظاهرات حزب جماعت اسلامی در اعتراض به انتشار محتوای اهانت آمیز به ساحت حضرت رسول الله(ص)
کد خبر :816071703

13:31 1399/08/12


برچسب ها : پیامبر اسلام, تظاهرات, توهین, جماعت اسلامی پاکستان, رئیس جمهور فرانسه, مسلمانان, کاریکاتور, کراچی,

هزاران تن از مردم شهر کراچی اعم از مسلمان و مسیحی با حضور در تظاهرات تدارک دیده شده از سوی حزب جماعت اسلامی پاکستان، نسبت به انتشار محتوای اهانت آمیز به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) با حمایت دولت فرانسه به اعتراض پرداختند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| هزاران تن از مردم شهر کراچی اعم از مسلمان و مسیحی با حضور در تظاهرات تدارک دیده شده از سوی حزب جماعت اسلامی پاکستان، نسبت به انتشار محتوای اهانت آمیز به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) با حمایت دولت فرانسه به اعتراض پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، به دنبال انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت حضرت رسول اکرم(ص) با حمایت دولت فرانسه، هزاران تن از مسلمانان شهر کراچی پاکستان با همراهی مسیحیان در مقابل میدان نمایش تا مقابل مجتمع سی بریز به راهپیمایی پرداختند.

تظاهر کنندگان با سردادن شعارهایی علیه دولت فرانسه و ماکرون رئیس جمهور این کشور اعتراض شدید خود را نسبت به انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت حضرت ختمی مرتبت(ص) و پافشاری بی شرمانه دولت فرانسه در حمایت از این اقدامات نژاد پرستانه را اعلام داشتند.

حافظ نعیم الرحمان رئیس حزب جماعت اسلامی کراچی در جمع تظاهرات کنندگان طی سخنانی اظهار داشت: مسلمانان اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان خود را برنخواهند تابید.

وی با انتقاد از سکوت رهبران کشورهای مسلمان در قبال این اقدام موهن دولت فرانسه گفت: مقامات کشورهای مسلمان نوکر آمریکا و غرب هستند، بنابراین ما از تمامی این رهبران بزدل برائت می جوئیم.

اسد الله بوتو نائب رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان نیز در جریان این راهپیمایی اعتراضی در جمع تظاهرات کنندگان اظهار داشت: رهبران کشورهای مسلمان خود را به نوکری دشمن حضرت رسول اکرم(ص) درآورده اندو

وی گفت: سفیر فرانسه باید ظرف مدت 24 ساعت از کشور اخراج گردد و هرگونه روابط دیپلماتیک با فرانسه پایان یابد.

دیگر رهبران حزب جماعت اسلامی نیز در سخنان خود ضمن انتقاد شدید از سکوت رهبران مسلمان در قبال اقدام موهن دولت فرانسه، خواستار تحریم تمامی محصولات ساخت فرانسه شدند.

ارسال نظر

 
1