خبر فوری

 
حضور سرلشکر آصف غفور در جمع تکفیریان مدرسه جامعة الرشید شهر کراچی
کد خبر :2087829404

15:23 1398/10/09


برچسب ها : آصف غفور, جامعة الرشید, جنبش طالبان پاکستان, روابط عمومی ارتش پاکستان, گروه تکفیری, محمد خراسانی, کراچی,

سرلشکر آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR) از جامعه الرشید از مدارس مطرح گروه‌های تکفیری در شهر کراچی بازدید به عمل آورد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| سرلشکر آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR) از جامعه الرشید از مدارس مطرح گروه‌های تکفیری در شهر کراچی بازدید به عمل آورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرلشکر آصف غفور در ادامه بازدید از مدارس دینی شهر کراچی در جمع طلاب علوم دینی جامعه الرشید حضور یافت.

سرلشکر آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان مورد استقبال گرم طلاب مدرسه تکفیری جامعة الرشید قرار گرفت و فراگیران این مدرسه با وی به گفتگو پرداخته و تصاویری را نیز با وی به ثبت رساندند.

حضور یک مقام رسمی ارتش پاکستان در مدرسه گروه‌های تکفیری، اثباتی بر حمایت چراغ خاموش ارتش و  نظام پاکستان از گروه‌های تکفیری و تروریستی است، این اقدام مسئول روابط عمومی ارتش با واکنش شدید فعالان اجتماعی شیعه مواجه شده است.

لازم به ذکر است مدرسه جامعة الرشید از مدارس تحت سرپرستی گروه‌های تکفیری است، این مدرسه نقش فعالی در زمینه نشر افکار تکفیری-تروریستی و تربیت تروریست دارد.

محمد خراسانی سخنگوی جنبش طالبان پاکستان(TTP) که نام اصلی وی خالد بلتی است از جمله افراد فارغ التحصیل از مدرسه تکفیری جامعة الرشید است.

خالد بلتی از اهالی منطقه بلتستان به‌منظور فراگیری علوم دینی به کراچی رفت و پس از گذشت مدتی روابط وی با طلاب قدیمی و اساتید این مدرسه بیش از پیش تعمیق یافت و آنان خالد بلتی را گروه طالبان آشنا نمودند و او را نسبت به عضویت در این جنبش سوق دادند.

وی ابتدا به فعالیت در رسانه متعلق به جنبش طالبان موسوم به «عمر مدیا» پرداخت و سپس به‌عنوان سخنگوی جنبش طالبان پاکستان معرفی گردید.

ارسال نظر

 
1