خبر فوری

 
 
حزب مسلم لیگ ن پاکستان،اعتزاز احسن را برای نامزدی پست ریاست جمهوری نپذیرفت
کد خبر :2102115016

17:54 1397/05/30


برچسب ها : ریاست جمهوری پاکستان, محمد شهباز شریف, مسلم لیگ ن,

حزب مسلم لیگ ن پاکستان،نامزد اعلام شده از سوی حزب مردم پاکستان برای تصاحب پست ریاست جمهوری این کشور را رد کرده است.


 

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اردو زبان جیو حزب مسلم لیگ ن پاکستان که رهبری آن را نواز شریف و برادرش شهباز شریف بر عهده دارند،نامزد اعلام شده از سوی حزب مردم پاکستان برای تصاحب پست ریاست جمهوری این کشور را رد کرده است.

حزب مسلم لیگ در یک جلسه حزبی خود که در لاهور تشکیل گردید اظهار داشته است که حزب مردم اعتماد این حزب را جلب نکرده و بدون هیچ گونه توافقی،نام اعتزار احسن را برای نامزدی پست ریاست جمهوری اعلام کرده است.

این حزب گفته است که چنانچه حزب مردم با ما توافق ننماید ما نیز عبدالقادر بلوچ را به عنوان فرد مورد اعتماد خود برای نامزدی ریاست جمهوری پاکستان اعلام مینمائیم.

طبق خبر منتشر شده این حزب برای احقاق حق نواز شریف و دختر و داماد وی که به اتهام فساد مالی در زندان به سر می برند دو جنبش اعتراضی را آغاز خواهد کرد.

قرار است اولین اجتماع این جنبش،بعد از عید قربان در راولپندی برگزار گردد.و رهبران احزاب مخالف دولت نیز برای شرکت در این اجتماع دعوت خواهند شد.

در این جلسه گفته شد که در اجتماعات خود به مردم این پیام را خواهیم رساند که این کار محاکمه و  دادرسی نیست بلکه نوعی انتقام است و درج نام آنان در لیست افراد ممنوع الخروج،خود نشانه ای از انتقام جویی سیاسی است.

در این جلسه برای دیدار و رایزنی با دیگر احزاب مخالف دولت نیز تصمیم گیری شد و خورشید شاه و رضا ربانی از رهبران حزب مردم پاکستان به زودی با شهباز شریف ملاقات خواهند داشت.

بعد از این جلسه رانا ثناء الله وزیر سابق قانون،در مصاحبه با خبرنگاران گفت:سعی ما بر این است که با تمامی احزاب اپوزیسیون دولت مذاکره کنیم تا بتوانیم یک نامزد را برای تصاحب پست ریاست جمهوری پاکستان به میدان بیاوریم.اگر اپوزیسیون متحد باشد میتوانیم نامزد حزب حاکم را شکست دهیم.

وی گفت جلسه مشترک احزاب مخالف حزب حاکم یک روز بعد از عید قربان در اسلام آباد یا مری تشکیل خواهد شد.

ارسال نظر

 
1