خبر فوری

 
 
حرف های ضد و نقیض صدای آمریکا و دروغ مقاما ت آمریکای
کد خبر :376617635

22:17 1397/06/01


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, تروریست, تروریسم, تکفیری, داعش,

سایت های خبری بزرگ همچون صدای آمریکا از بیان حقیقت دور و حرف های ضد و نقیضی را بیان میکنند که اینگونه اخبار موجب انتشار دروغ و دور نگهداشتن عموم مردم از حقایق میشود در ذیل گزارشی در باره انتشار اخباری دور از حقیقت توسط صدای آمریکا میباشد۔


 

حرف های ضد و نقیض صدای آمریکا و دروغ مقاما ت آمریکای

 

سایت های خبری بزرگ همچون صدای آمریکا از بیان حقیقت دور و حرف های ضد و نقیضی را بیان میکنند که اینگونه اخبار موجب انتشار دروغ  و دور نگهداشتن عموم مردم از حقایق میشود در ذیل گزارشی در باره انتشار اخباری دور از حقیقت توسط صدای آمریکا میباشد۔

 

در این گزارش تصریح شده است که آمریکا ادعا دارد که با وجود اطمینان از حق  آزادی شهروندان در قانون اساسی پاکستان اقلیت های مذهبی از حملات مرگبار و تبعیض رنج می برند۔

اسلام آباد : طبق این گزارش وزارت خارجه آمریکا در اعلامیه ای اظهار داشت اقلیت های مذهبی پاکستان باوجود قانون اساسی با عدم رعایت حق شهروندی و حقوق مذهبی از جانب دولت مواجه هستند۔ گروهای تروریستی آزادانه اقلیت های مذهبی را مورد حمله قرار میدهند و دولت پاکستان در قبال این حملات عکس العمل جدی نشان نمیدهد۔

 

مقامات آمریکائی همچون مائیک پوپیو در همین زمینه در یک جلسه ای که در باره آزادی مذهبی برگزار شده بود را سخنان خود را درباره حق شهروندی و نادیده گرفتن اقلیت های مذهبی و ترور این اقلیت ها مطرح کرد ۔

 ولی امر قابل توجه این است که مقامات آمریکائی در ظاهر خودشان را بشر دوست و آزادی خواه وا نمود میکنند ولی حقیقت این است که آمریکا و بعضی از اتحادیانش همین گروهای تکفیری که حق شهروندی را و آزادی مردم را سلب کرده اند این ها را حمایت کرده و آموزش نظامی هم به آنها داده است۔

این حرف مضحکی است که آمریکا از حقوق بشر حرف بزند و خواستار عدالت و آزادی در کشورها باشد۔ چونکه گزارش ها نشان میدهد که آمریکا و اتحادیانش  بیشترین جنایات را در کشورهای اسلامی و کشور های دیگر انجام داده اند۔

گروهای تکفیری مثل طالبان، داعش، جبهۃ النصرۃ، لشکر جهنگوی والقائده همه از دستان پشت پرده سازمانهای آمریکائی تاسیس شده اند۔

 

این گزرش آنوقت جالب میشود وقتی ما بیانیه های مقامات امریکائی همچون هیلری کلینتون در باره تاسیس گروهای تکفیری صادر میشود را مشاهده میکنیم در ذیل گزارشی از چگونگی حمایت های آمریکا و اتحادیانش در باره حمایت از  از گروهای تکفیری و تروریستی در کشور های مختلف ملاحظه خواهید کرد۔

 

در کتاب خاطرات وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، هیلاری کلینتون می توان سند حمایت آمریکا از داعش را یافت. او در کتاب خاطراتش اذعان دارد که «ما داعش را برای تقسیم خاورمیانه ایجاد کردیم.» همچنین در جای دیگر از کتاب می گوید: «قرار بود ما در روز پنجم ژوئیه سال 2013 (چهاردهم تیر ماه 1392) در نشستی با دوستان اروپایی خود «دولت اسلامی» را به رسمیت بشناسیم. من به 112 کشور سفر کردم تا نقش آمریکا و توافق با بعضی از دوستان را درباره به رسمیت شناختن دولت اسلامی بلافاصله پس از تشکیل آن توضیح دهم اما به‌یک ‌باره همه ‌چیز در برابر چشمان ما فرو ریخت۔.»

 

نا گفته نماند که آمریکا و اتحادیانش مثل رژیم صهیونستی و عربستان در تاسیس این گرو های نقش اصلی را ایفا کرده اند عربستان سعودی که خود را بهترین دوست پاکستان معرفی میکند در ایجاد نامنی ها و کشتار اقلیت های مذهبی و مردم بی گناه دست دارد۔

آمریکا و عربستان به همراه رژیم صهیونیستی سه ضلع مثلث ایجاد ناامنی در غرب آسیا به شمار می‌آیند که در چهار دهه گذشته تلاش کرده‌اند با استفاده از گروه‌های تروریستی منافع خود را در منطقه پیش ببرند۔ در واقع همه گروهک های تروریستی سابق و فعلی منطقه از منافقان  تا گروه های تروریستی القاعده و داعش از حمایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بهره‌مند بوده‌اند..

 

اظهارات دونالد ترامپ در دوران رقابتهای انتخاباتی در باره تاسیس داعش

در دوران مبارزات انتخاباتی، دونالد ترامپ فعلی رئیس جمهور آمریکا درباره نقش مستقیم باراک اوباما و هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها و وزیر خارجه سابق آمریکا در شکل‌گیری داعش سخنانی جنجالی بیان کرد.

https://www.politico.com/story/2016/09/donald-trump-hillary-clinton-isis-228749

 

اعترافات هیلاری کلینتون

 

 

سخنان هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در کنگره:   هیلاری کلینتون آوریل 2009 در جمع تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا اذعان کرد که ایالات متحده نقش مهمی در تشکیل القاعده داشته است: درباره مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، باید تا حدودی مسئولیت آن را بپذیریم. ... افرادی که امروز با آنها مبارزه می‌کنیم، بیست سال پیش آنها را تامین مالی کردیم ... به خاطر اینکه با شوروی در جدال و کشمکش بودیم... ما نمی‌خواستیم شوروی بر آسیای میانه تسلط داشته باشد و به همین خاطر دست بکار شدیم. ریگان و کنگره دمکرات گفتند برویم و با نیروهای مسلح پاکستانی و سازمان اطلاعاتی این کشور کار کنیم؛ مجاهدین را استخدام کنیم؛ اصلا برویم از عربستان سعودی و سایر مناطق نیرو بیاوریم. برند اسلام وهابی آنها را وارد کنیم تا شوروی را شکست بدهیم . فکر می‌کنید چه شد؟ آنها (شوروی) میلیاردها دلار هزینه کردند و در نهایت شوروی دچار فروپاشی شد.

 

مصاحبه کلینتون با فاکس نیوز: هیلاری کلینتون دوسال بعد در مصاحبه با فاکس نیوز این موضوع را دوباره تایید کرد: اگر منصفانه نگاه کنیم ایالات متحده به ایجاد و تشکیل مشکلی کمک کرده که امروز خودمان با آن می‌جنگیم؛ وقتی شوروی به افغانستان حمله کرد، ما فکر کردیم به پاکستان برویم و نیروی نظامی مجاهدین را بسازیم و آنها را با موشک استینگر و سایر تسلیحات مجهز کنیم تا در افغانستان با شوروی بجنگند. ما موفق شدیم و شوروی افغانستان را ترک کرد؛ ما هم گفتیم خداحافظ و این افراد آموزش دیده مسلح افراطی را در افغانستان و پاکستان رها کردیم. اونها رو کاملا مسلح رها کردیم و حقیقتا یک آشفته بازار به وجود آوردیم. در آن زمان ما قادر به تشخیص این مسئله نبودیم. ما خیلی خوشحال بودیم که شوروی شکست خورده است و فکر می‌کردیم الان همه چیز خوب است و بهتر هم میشود. امروز که به گذشته نگاه می‌کنیم افرادی که ما با آنها می‌جنگیم خودمان آنها را برای جنگیدن مقابل شوروی حمایت کردیم۔

 

 

 

 

سند محرمانه اطلاعاتی آمریکا در اوت 2012:

بر اساس این سند که گاردین به آن استناد کرده است تشکیل "حکومت سلفی" در شرق سوریه و "دولت اسلامی تحت کنترل القاعده" در سوریه و عراق پیش بینی شده بود۔

https://www.theguardian.com/commentisfree/2015/jun/03/us-isis-syria-iraq

 

 

 

اسناد قطر در خصوص حمایت عربستان از داعش

اسناد سفارت قطر در واشنگتن نشان می‌دهد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی و محمد بن زاید، ولیعهد امارات از برخی سرکردگان تروریست‌های القاعده و داعش در یمن حمایت می‌کنند. بر اساس این اسناد، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم گفته است بن سلمان و بن زاید با علی ابکر الحسن و عبدالله فیصل الاهدل یمنی که نامشان در فهرست آمریکایی افراد مرتبط با سازمان تروریستی القاعده است، ارتباط مداوم داشته‌اند.

در این اسناد جزئیاتی از فعالیت‌های دو سرکرده سازمان القاعده و همچنین کمک‌های مالی مستقیم از سوی خالد بن علی بن عبدالله الحمیدان رئیس سازمان اطلاعات و امنیت سعودی به علی ابکر برای خرید ملزومات و ارائه آن به اعضای داعش آورده شده است. معاون وزیر دارایی آمریکا از ارتباط بن سلمان با گروه های افراطی القاعده و گروه‌های تروریستی دیگر بدون هماهنگی با واشنگتن ابراز نگرانی کرده است

العالم، 21/4/96

 

ایمیل هیلاری کلینتون

هر چند دولت عربستان سعودی داعش را محکوم می‌کند، اما حمایت مالی این کشور از داعش، از نظر آمریکایی‌ها هم پنهان نبوده است. هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در یکی از پیامهایش (که ویکیلیکس افشا کرد) به مشاورش جان پودستا به تاریخ 17 اوت 2014 ، اعمال فشار آمریکا بر قطر و عربستان سعودی را برای قطع حمایت مالی آنها از داعش ضروری عنوان کرد: لازم است با استفاده از ابزارهای اطلاعاتی و دیپلماتیک، دولتهای عربستان و قطر را که حمایتهای مالی و لجستیکی برای داعش و دیگر گروههای سنی افراطی در منطقه فراهم می‌کنند، تحت فشار قرار دهیم.

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/55380#efmA_RBEL

اظهارات جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا

 

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار سی ان ان درباره حمایت دولت عربستان از افراطی‌گری اظهار داشت:  عربستان عمیقا متعهد به تلاش برای پایان دادن به داعش است.... بخش قابل توجهی از تلاش‌های ضد تروریستی علیه ستیزه‌جویان، شامل قطع کردن جریان انتقال پول برای گروه‌های تروریستی است.

 "Who is doing what in the coalition battle against ISIS?". CNN.com

 

کتاب مایکل سپیرنگمان

 

مایکل سپیرنگمان"، رئیس سابق بخش روادید سفارت آمریکا در عربستان سعودی کتابی را تحت عنوان "ویزا برای القاعده" هدیه سازمان سیا که دنیا را تکان داد، منتشر کرد و در یک مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی "راشاتودی" تعریف کرد که چه کسی او را وادار به صدور ویزا برای اشخاصی کرد که بعدها توسط سازمان های تروریستی استخدام شدند.

دیپلمات سابق آمریکا درباره موارد مشخص صدور ویزای غیر قانونی گفته است: آنچه به دو پاکستانی مربوط می شود که نزد من آمدند و گفتند که برای شرکت در نمایشگاه لوازم یدکی خودرو در چارچوب وزارت بازرگانی آمریکا قصد سفر به ایالات متحده را دارند، حتی نتوانستند عنوان دقیق نمایشگاه را بیان کنند و یا اینکه این نمایشگاه در کدام شهر برگزار می شود. من از صدور ویزا برای آنها خودداری کردم. تقریبا یک ساعت پس از آن، «پل آروید تِوِیت»، عامل سرویس مخفی سیا تلفن کرد و خواستار صدور ویزا برای آنها شد. من گفتم نمی توانم به آنها ویزا بدهم؛ زیرا آنها نمی دانند برای چه به آمریکا می روند و بدرستی نمی توانند توضیح بدهند قصد آنها از سفر به آمریکا چیست! از این رو هیچ دلیل منطقی برای صدور ویزا برای آنها وجود ندارد. سپس او بدون اتلاف وقت، مستقیما به رئیس بخش کنسولی مراجعه کرد که پس از آن، برای آنها ویزا صادر شد.

 

 

با این اسناد ثابت میشود سخن گفتن مقامات آمریکا در باره حق شهروندی و آزادی مذهبی گزافی بیش نیست۔ و مقامات آمریکائی ثابت کردند که در دروغ گفتن هیچ کس نمیتواند همتای آنها باشد۔

مردم پاکستان و دیگر کشور ها باید بدانند که چه کشور های آزادی آنها را از آنها سلب کرده و دشمنان حقوق بشر و آزادی مذهبی را بشناسند تا بتوانند با آنها مقابله کنند۔

 

 

ارسال نظر

 
1