خبر فوری

 
 
حبیب الرحمن: پاکستان و ایران توانایی تغییر سرنوشت منطقه را دارند
کد خبر :1900461775

22:22 1398/02/08


برچسب ها : اتاق بازرگانی, ایران, پاکستان, تهران, خواجه حبیب الرحمن, فدراسیون فرهنگ و تجارت ایران و پاکستان,

پاکستان و ایران توانایی تغییر سرنوشت منطقه را دارند. برای ارتقاء تجارت دوجانبه، همکاری در زمینه های مختلف می تواند باعث کاهش فقر در هر دو کشور گردد.


 

به گزارش نیوز، خواجه حبیب الرحمن رئیس فدارسیون فرهنگ و تجارت ایران و پاکستان در ملاقات با هیئت اتاق بازرگانی در تهران اعلام کرد پاکستان و ایران توانایی تغییر سرنوشت منطقه را دارند. برای ارتقاء تجارت دوجانبه، همکاری در زمینه های مختلف می تواند باعث کاهش فقر در هر دو کشور گردد. پاکستان برای تکمیل نیازهای انرژی خود باید پروژه خط لوله گاز را تکمیل کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پاکستان می تواند به طور گسترده ای با ایران تجارت کند برای افزایش حجم تجارت با ایران طرفین باید توافقنامه ای مبنی بر تجارت با ارز محلی را امضا کنند. وی در ادامه گفت: رکود اقتصادی، پاکستان را فلج کرده است. با حکومت و اقتصاد ضعیف رویای پیشرفت کشور هرگز به تحقق نخواهد رسید. وی در آخر گفت امیدوارم تیم جدید اقتصادی نخست وزیر تصمیمات به موقع و دقیقی برای پاکستان خواهد گرفت.

هیئت اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد نتایج مثبت دیدار اخیر عمران خان نخست وزیر پاکستان به ایران در آینده نزدیک قابل رویت خواهد بود.

ارسال نظر

 
1