خبر فوری

 
 
حافظ ادریس : مقامات کشور از تصمیم به رسمیت شناختن اسرائیل متعجب شده اند
کد خبر :576110532

14:22 1397/08/27


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان, دولت, رژیم صهیونیستی,

رئیس جماعت اسلامی پاکستان حافظ محمد ادریس طی سخنرانی خود در نماز جمعه مسجد جامع منصوره گفت : مقامات به طور کامل از ریاست گروه قادیانی و به رسمیت شناختن اسرائیل، شگفت زده شده اند.


رئیس جماعت اسلامی پاکستان حافظ محمد ادریس طی سخنرانی خود در نماز جمعه مسجد جامع منصوره گفت : مقامات به طور کامل از ریاست گروه قادیانی و به رسمیت شناختن اسرائیل، شگفت زده شده اند. نیت های دولت مردان آشکار شده است. در زمان جمهوریت و بدترین دیکتاتوری‌ها نیز کسی جرأت نداشته است تا در رابطه با قبول کردن اسرائیل، دلایلی را ارائه دهد. برای نخستین بار چنین اتفاقی در مجلس ملی پاکستان رخ داده است که این امر موجب نگرانی مردم نیز شده است.

وی افزود، ریاست گروه قادیانی و به رسمیت شناختن اسرائیل به طور صریح خلاف قوانین رسمی کشور است. متاسفانه لاعلمی و جهل این افراد به این اندازه است که صلوات در نماز را به یهود ربط می‌دهند. هیچ پاکستانی مخلصی نمی تواند این امر را بپذیرد.

حافظ محمد ادریس در ادامه سخنان خود ابراز داشت، اسرائیل به طور غیر قانونی قبله اول مسلمانان را اشغال کرده است. ملت فلسطین علاوه بر مبارزه طولانی مدتی برای آزادی قبله اول مسلمانان، جان فشانی های زیادی نیز در این زمینه انجام داده است. متاسفانه کشور پاکستان به دست افرادی افتاده است که نه چیزی از دین می‌دانند و نه با قرآن و حدیث سروکار دارند. تنها فکر آنها جلب رضایت استعمار جهانی است، اینها درپی آن هستند تا آقا بالاسر های غربی خود را مطمئن کنند که ما می توانیم برنامه هایتان را عملی کنیم.

وی خاطر نشان کرد ، ایراد کردن سخنرانی همچون سخنرانی عاصمه حدید در مجلس ملی نگران کننده است. از طرفی دولت درپی نفوذ دادن گروه قادیانی در اداره های مهم کشوری است و از طرفی نیز درپی به رسمیت شناختن اسرائیل. وی افزود، تمام ملت به همراه فلسطین است.

ارسال نظر

 
1