خبر فوری

 
 
جیئند بلوچ: هلاکت فرماندهان ارتش آزادی بخش بلوچ تنها یک تاکتیک تبلیغاتی ارتش پاکستان است
کد خبر :542031004

18:43 1401/04/25


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, ناپدید شدن اجباری,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای اعلام کرد: ادعای ارتش پاکستان مبنی بر هلاکت فرماندهان ارتش آزادی بخش بلوچ در جریان عملیات موسوم به تفحص در مناطق هرنائی و زیارت تنها یک تاکتیک تبلیغاتی ارتش است که هدف آن پنهان کردن ناکامی ها و شکست خود در بلوچستان می باشد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای اعلام کرد: ادعای ارتش پاکستان مبنی بر هلاکت فرماندهان ارتش آزادی بخش بلوچ در جریان عملیات موسوم به تفحص در مناطق هرنائی و زیارت تنها یک تاکتیک تبلیغاتی ارتش است که هدف آن پنهان کردن ناکامی ها و شکست خود در بلوچستان می باشد.

وی افزود: با وجود استقرار هزاران سرباز، ده‌ها بالگرد و پهپاد در کل منطقه، ارتش دشمن نتوانست شبه نظامیان BLA را متوقف کند همچنین تمامی نیروهای گروه عملیات ویژه تاکتیکی BLA (STOS) پس از اتمام عملیات ویژه خود در زیارت، موفق شدند با آسودگی خاطر منطقه مذکور را ترک کرده و به پناهگاه های امن خود برسند. در کل این عملیات حتی یک نفر از ما مجروح نشد؛ بدین ترتیب ارتش پاکستان جهت پنهان سازی شکست خود سعی دارد با به قتل رساندن افراد ربوده شده بلوچ، ناپدید شدگان اجباری را به عنوان رهبران بلوچ جلوه دهند.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ به مبارزه ملی برای آزادی و شهادت همرزمان خود در این مبارزه افتخار می کند. شهادت شعار ماست و هرگاه یکی از شبه نظامیان ما شهید می شود، سازمان با افتخار اعلام می کند و شهید با افتخارات نظامی و ادای احترام به خاک سپرده می شود همچنین اگر یکی از همرزمانمان در عملیات های فوق به شهادت می رسید با افتخار اعلام می کردیم.

وی اظهار کرد: دستگیری سرهنگ دوم لئیق میرزا و حضور و محکومیت وی در دادگاه ملی بلوچ گواهی بر قدرت ارتش آزادی بخش بلوچ است و در روزهای آینده، BLA از این نوع عملیات هارا تسریع خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ از طریق این بیانیه می خواهد به مردم پنجاب پیام بدهد تا فرزندان خود را بازیچه دستان ژنرال های بی وجدان ارتش پاکستان نکنید. بلوچستان سرزمین تاریخی ماست و بلوچ ها در هر صورت ایستادگی خود را در برابر ارتش و دولت پاکستان تا استقلال سرزمین بلوچستان ادامه خواهند داد

وی در پایان بیان کرد که شکست در بلوچستان سرنوشت دولت و ارتش پاکستان است و تنها این موضوع به مردم پنجاب بستگی دارد که آیا می خواهند هر روز اجساد فرزندان خود را از بلوچستان تحویل بگیرند یا به ارتش خود فشار می آورند تا آنها را به شیوه ای مسالمت آمیز از بلوچستان خارج کنند.

ارسال نظر

 
1