خبر فوری

 
 
جولان عناصر تکفیری سپاه صحابه به منظور افزایش تنش ها میان مکاتب مذهبی
کد خبر :997373892

16:54 1399/05/28


برچسب ها : تروریست, تروریسم, سپاه صحابه,

عناصر تکفیری گروه تروریستی سپاه صحابه با متحرک شدن در آستانه ماه محرم الحرام در پی متشنج کردن فضای عمومی و افزایش تنفر میان فرق مذهبی هستند.


سند: به گزارش راز نیوز| با قرار گرفتن در آستانه ماه محرم و عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، عناصر تکفیری گروه تروریستی سپاه صحابه به منظور افزایش تنش ها میان فرق مذهبی و متشنج کردن فضا، با برگزاری راهپیمایی ها و اجتماعات کوچک در نقاط مختلف ایالت سند از جمله شهر های شهداد پور و شهداد کوت، ضمن یاوه گویی، فحاشی و لعنت کردن به شیعیان، مردم را از گرفتن نذری ها از ایستگاه های صلواتی منع کرده و با تهدید خطاب به مقامات دولتی و استانی خواستار جلوگیری از برگزاری ایستگاه های صلواتی حسینی و دسته های عزاداری شدند.

عناصر تکفیری با برگزاری اجتماع کوچک در میانه بازار شهر شهداد کوت ابراز داشتند که نباید به شیعیان اجازه راه اندازی ایستگاه های صلواتی داده شود، حتی نباید از مغازه ای در بازار یا سرتاسر شهر صدای مداحی نیز به گوش رسد. در غیر این صورت مقامات استانی نباید توقعی از ما داشته باشند. ما حامی صحابه هستیم.

گفتنی است با فرا رسیدن ایام عزای امام حسین علیه السلام هرساله شاهد اتفاقات ناگواری از سوی عناصر تکفیری گروه های تروریستی از جمله سپاه صحابه در سراسر پاکستان و متشنج کردن فضای عمومی هستیم. همچنین این گروه تروریستی در دفعات متعدد به صورت مسلحانه و با سلاح های سرد حملاتی را علیه عزاداران امام حسین علیه السلام به جرم شیعه و برگزاری دسته ها و مجالس عزا انجام داده اند که منجر به زخمی و شهید شدن تعداد زیادی از شیعیان در سال های متمادی شده است.

 

ارسال نظر

 
1