خبر فوری

 
 
جواب دندان شکن شیخ رشید به هند
کد خبر :727429329

21:20 1397/06/31


برچسب ها : پاکستان, جواب, دندان, شکن, شیخ رشید, ھند,

اگرهند به پاکستان حمله کرد در هند نه سبزه خواهد روئید نه صدای پرندگان شنیده خواهد شد و نه در معبد ها زنگ ها به صدا در خواهد آمد۔ وزیر راه آهن پاکستان


جواب دندان شکن شیخ رشید به هند

 

اگرهند به پاکستان حمله کرد در هند نه سبزه خواهد روئید نه صدای پرندگان شنیده خواهد  شد و نه در معبد ها زنگ ها به صدا در خواهد آمد۔ وزیر راه آهن پاکستان

 

به گزارش را نیوز به نقل از روزنامه نوائے وقت وزیر راه آهن به  فرمانده کل راتش هند جوابی کوبنده داد۔ وی اظهار داشت اگر هند به پاکستان حمله کرد در هند نه سبزه خواهد روئید نه صدای پرندگان شنیده خواهد  شد و نه در معبد ها زنگ ها خورده خواهد شد۔

 

طبق اطلاعات بدست رسیده فرمانده کل ارتش هند پاکستان را تهدید به جنگ کرده بود که در این راستا مقامات پاکستان مشغول به جواب دهی میباشند۔

در همین راستا وزیر راه آهن شیخ رشید جوبی دندان شکن به مقامات هند و فرمانده کل ارتش هند داد۔ وی افزود ما میخواهیم مثل یک همسایه خوب رفتار کنیم و روابط خواستار روابط متوازن هستیم۔ وی افزود پاکستان به نام خدا قائم شده است و انشائ الله بر همین اسم قائم خواهد ماند شاید هند این را نمیداند که در حال حاضر پاکستان نیروهای جوانی دارد که حاضرند بر کشور خودشان قربان شوند۔ همچنین شیخ رشید افزود پاکستان مثل پاکستان قبل نیست پاکستان امروز آماده پاسخ دشمنانش میباشد وی اظهار داشت که هند از قدرت مند و شامل شدن  پاکستان در بلوک جدید  ناراحت است شیخ رشید در پایان سخنان خودش اظهار داشت که پاکستان درآن  منطقه دنیا است که اگر کسی او را تهدید کرد دنیا را برایش گورستان خواهیم ساخت۔

ارسال نظر

 
1