خبر فوری

 
 
جنایتی دیگر از دولت پاکستان علیه شیعیان مظلوم کشورش
کد خبر :543997667

21:31 1397/11/24


برچسب ها : بیمار, بیمارستان, پاکستان, درمان, شیعه, مظلوم,

دولت حزب تحریک انصاف PTI پاکستان در جنایتی جدید علیه شیعیان مظلوم کشورش، از کمک مالی برای درمان افراد فقیر شیعه، سادات هاشمی و قادیانی امتناع ورزیده است.


 

به گزارش راز نیوز، دولت حزب تحریک انصاف PTI پاکستان در جنایتی جدید علیه شیعیان مظلوم کشورش، از کمک مالی برای درمان افراد فقیر شیعه، سادات هاشمی و قادیانی امتناع ورزیده است. در حالی که کشور پاکستان در آستانه ورود بن سلمان است، شاهد بیانیه هایی از سوی گروه های تکفیری علیه شیعیان مظلوم و جنایاتی از سوی دولت فدرال این کشور علیه شیعیان بی دفاع پاکستان هستیم.

دولت پاکستان در اقدامی جنایت گونه جدید، خواستار عدم تسهیل امور درمانی دولتی برای شیعیان، سادات و افراد گروه قادیانی در بیمارستان ها شده است.

 

 


رئیس سازمان مردم نهاد JDC ظفر عباس با حضور در بیمارستان قلب کراچی و ملاقات با یکی از بیماران شیعه پرده از جنایت دولت این کشور برداشت و گفت : دولت از ارائه هرگونه کمک درمانی به شیعیان امتناع ورزیده است. وی به نقل از یکی از بیماران شیعه که به او پناهنده شده بود گفت : در فرمی که این بیمار به من داده است نوشته شده در حالی که شخص بیمار ( به دلیل مشکلات مالی از تامین هزینه های درمانی عاجز است) شیعه، سید و یا قادیانی باشد، نمی تواند از کمک دولتی برخوردار شود. بیمار به نقل از بیمارستان به من گفته است، اگر خواهان دریافت کمک دولتی برای تامین مخارج درمان هستیم باید سوگندنامه را یاد و از مذهب خود (شیعه) دست برداریم.

لازم به ذکر است، پس از روی کار آمدن دولت عمران خان، مشکلات شیعیان مظلوم و بی گناه پاکستان نیز افزایش یافته است. دولت فعلی فدرال پاکستان با شعار پاکستان جدید و حقوق بشر روی کار آمده است، اما این درحالی است که براساس خبرهای مختلف منتشر شده، دولت فعلی حامی گروه های تروریستی بوده و از دست نشانده های ارتش این کشور است. گفته می شود که ارتش پاکستان در تلاش است تا به هر نحوی شیعیان مظلوم را سرکوب و تضعیف نماید.

ارسال نظر

 
1