خبر فوری

 
 
جمع آوری کمک های مردمی برای داعش به بهانه کمک رسانی به مردم جنگ زده سوریه در پاکستان
کد خبر :1874018450

15:02 1397/10/04


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, داعش, کمک های مردمی,

. موسسه خیریه بیت السلام و فروشگاه بزرگ امتیاز در پاکستان با پوشش جمع آوری کمک های مردمی برای مردم جنگ زده سوریه، کمک های دریافتی را برای گروه تروریستی داعش ارسال می کنند.


جمع آوری کمک های مالی برای گروه تروریستی داعش همچنان در پاکستان ادامه دارد. این در حالی است که تاکنون هیچ یک از اداره ها و یا سازمان های پاکستان واکنش منفی نسبت به این موضوع نشان نداده اند. موسسه خیریه بیت السلام و فروشگاه بزرگ امتیاز در پاکستان با پوشش جمع آوری کمک های مردمی برای مردم جنگ زده سوریه، کمک های دریافتی را برای گروه تروریستی داعش ارسال می کنند. قابل ذکر است که در کشور پاکستان تاکنون سازمان ها و نهادهای مختلفی کمک هایی به منظور کمک به داعش جمع آوری و ارسال کرده اند. اما این تنها بخشی از چنین فعالیت هایی به منظور حمایت از تروریسم است. هم اکنون فروشگاه بزرگ امتیاز و موسسه خیریه بیت السلام که طبق گفته منابع خبری، از طریق سازمان های اطلاعاتی ترکیه پشتیبانی و حمایت می شوند، با فعالیت و تبلیغات گسترده خود و با گمراه کردن اذهان عمومی مردم پاکستان، پس از دریافت کمک های انسان دوستانه از مردم با عنوان کمک به مردم جنگ زده سوریه، این کمک ها را برای گروه تروریستی داعش در سوریه منتقل و ارسال می کنند.

ناگفته نماند که ترکیه نیز به همراه رژیم صهیونیستی و آمریکا نقش مهمی در تشکیل و به قدرت رساندن گروه تروریستی داعش در منطقه داشته است. به همین دلیل با ساخت کمپ هایی در نزدیکی مرزهای خود با سوریه، تروریست های زخمی داعشی را مداوا می کند. لازم به ذکر است که یکی از اهداف حضور نظامی ترکیه در سوریه، مبارزه با گروه های مجاهد کرد به منظور کاهش فشارهای وارده بر گروه تروریستی داعش است. این در حالی است که ترکیه، نفت قاچاقی داعش از سوریه را نیز خریداری می کند.

 

 

ارسال نظر

 
1