خبر فوری

 
 
جلسه اضطراری حزب مسلم لیگ درپی اقدامات دولت
کد خبر :1096203121

19:13 1397/07/15


برچسب ها : پاکستان,

حزب مسلم لیگ (ن) ،درپی اقدامات انتقام جویانه دولت کنونی پاکستان، فردا این حزب اجلاسی با حضور اعضای کمیته اجرایی مرکزی برگزار خواهد کرد.


به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری ایکسپریس : حزب مسلم لیگ (ن) ،درپی اقدامات انتقام جویانه دولت کنونی پاکستان، فردا این حزب اجلاسی با حضور اعضای کمیته اجرایی مرکزی برگزار خواهد کرد.

بر اساس گزارشات به دست آمده، حزب مسلم لیگ (ن) در پی اقدامات دولت کنونی، درحال شروع استراتژی جدیدی دراین زمینه است. این درحالی است که این حزب خواستار برگزاری جلسه اضطراری به همراه اعضای کمیته اجرایی مرکزی خود شده است. گفتنی است که این جلسه به رهبری نخست وزیر سابق پاکستان، نواز شريف برگزار خواهد شد.

در این اجلاس، در رابطه با، اقدامات دولت، تصمیماتی درمورد پروژه CPEC و اقدامات انتقام جویانه سیاسی، بحث و گفتو گو خواهد شد. رهبران مرکزی حزب مسلم لیگ (ن) در طی این جلسه اضطراری برخلاف دولت تصمیم گیری کرده و آنرا عملی خواهند کرد. پس از جلسه با کمیته اجرایی مرکزی، این حزب درصدد همراه کردن احزاب دیگر باخود نیز بر خواهد آمد. موضع این حزب در وضعیت کنونی اینگونه ذکر شده است که چرا قبل از برگزاری انتخابات ضمنی، شهباز شريف دستگیر شده است.

ارسال نظر

 
1