خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در تربت را بر عهده گرفت
کد خبر :397428207

12:13 1400/01/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار نارنجک, ایست و بازرسی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار یک بیانیه مسئولیت حمله به مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان در بازار سلاله شهر تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار یک بیانیه مسئولیت حمله به مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان در بازار سلاله شهر تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به ارتش پاکستان ابراز داشت: سربازان فدائی ما سنگر ایجاد شده توسط ارتش پاکستان در میدان شهید یحیی واقع در بازار سلاله شهر تربت را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

وی افزود: در اثر این حمله دو نظامی موجود در این سنگر به هلاکت رسیدند، اما یک رهگذر از محل انفجار به نام طیب بلوچ نیز دچار جراحت شد که باعث تاسف و آزردگی خاطر ما شد، ما مراتب همبستگی خود با خانواده وی را اعلام می داریم، ما بار دیگر از شهروندان درخواست می کنیم از نزدیک شدن به خودرو، کاروان، مراکز ایست و بازرسی، سنگر و اردوگاه های نظامی ارتش پاکستان پرهیز نمایند.

گهرام بلوچ گفت: از سوی دیگر ارتش پاکستان با زیر پا نهادن قوانین بین المللی در مناطق شهری مراکز ایست و بازرسی و سنگر برای خود ایجاد نموده اند، این تاکتیک در راستای سیاست های طولانی نمودن بردگی مردم بلوچ است و مقابله با آنها وظیفه ماست، ایجاد مراکز نظامی در سطح شهرها روشی برای ایجاد رعب و وحشت میان مردم است، آنها از طریق این مراکز نظامی نه تنها به اذیت و آزار مردم عادی می پردازند بلکه در صورت امکان مردم را به رگبار می بندند، حادثه آبسر سال گذشته نمونه ای از جنایت های ارتش پاکستان که مردم آن را همچنان به یاد دارند.

وی خاطرنشان کرد: ما به اینگونه حملات خود علیه نیروهای ارتش پاکستان ادامه خواهیم داد و آنان را نسبت به خروج از شهرها و بالاخره ترک سرزمین بلوچستان وادار خواهیم نمود.

ارسال نظر

 
1