خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حملات مختلف در گوادر و مستونگ را بر عهده گرفت
کد خبر :1504462613

14:36 1401/05/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, انهدام دکل مخابراتی, بندر گوادر, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های مسلح و تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌های جداگانه مسئولیت دو عملیات مختلف در گوادر و مستونگ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های مسلح و تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌های جداگانه مسئولیت دو عملیات مختلف در گوادر و مستونگ را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه روز گذشته خود اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت دو بعد از ظهر امروز پنج دستگاه تریلی که مسئولیت انتقال محموله‌هایی از بندر گوادر را بر عهده داشتند را در نزدیکی پل شدات واقع در منطقه شنکانی بندر گوادر هدف قرار دادند. در نتیجه این حمله راننده یکی از خودروهای مذکور دچار جراحت شد و آسیب جدی به خودروهای تریلی وارد آمد.

وی افزود: ما از رانندگان درخواست می‌کنیم از مشارکت با شرکت‌های چینی و نهادهای حکومت اشغالگر پاکستان در غارت منابع مردم بلوچ خودداری نمایند زیرا این کشورها علاوه بر دست داشتن در غارت منابع ملی مردم بلوچ در نسل کشی شهروندان بلوچ نیز نقش دارند.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: هدف از حمله به خودروهای بندر گوادر ارسال پیام به چین و دیگر سرمایه گذاران در منطقه است که از سرمایه گذاری در گوادر و دیگر نقاط سرزمین بلوچ پرهیز نمایند زیرا این موضوع بر خلاف خواست و رضایت مردم بلوچ است.

وی گفت: ما بار دیگر صراحتاً اعلام می‌داریم هر کشور و یا شرکتی که در غارت منابع ملی بلوچستان و استثمار این سرزمین با پاکستان همراهی نماید، همانند شریک جرم با وی برخورد خواهد شد.

سازمان جبهه آزادی بخش بلوچستان امروز نیز در بیانیه‌ای جداگانه مسئولیت انهدام یک دکل مخابراتی متعلق به اپراتور یوفون را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما شب 14 اوت یک دکل مخابراتی متعلق به شرکت تلفن همراه یوفون و دیگر دستگاه‌های شامل واقع در شیشار در منطقه اسپلنجی شهرستان مستونگ را به آتش کشیده و منهدم نمودند.

وی گفت: حکومت اشغالگر پاکستان به منظور ایجاد تسهیلات برای خود و ردیابی فدائیان بلوچ با همراهی اپراتور تلفن همراه ابزار و دستگاه‌های مختلف را برای شناسایی در دکل‌های مخابراتی نصب می‌کنند تا بتوانند به فدائیان ما ضربه وارد نمایند، ما به خوبی از توطئه و طرح‌های آنان اطلاع داریم و تمامی این‌گونه طرح‌های دولت ظالم در اهداف ما قرار دارند.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان بر تداوم حملات علیه نیروهای ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1