خبر فوری

 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حملات در هوشاپ و تربت پاکستان را برعهده گرفت
کد خبر :2034810528

10:14 1401/12/16


برچسب ها : BLF, افراد مسلح بلوچ, پذیرش مسئولیت حمله, تربت, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, هوشاپ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به "جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF" در بیانیه های جداگانه مسئولیت حملات علیه نیروهای امنیتی پاکستان در هوشاپ و تربت را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به "جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF" در بیانیه های جداگانه مسئولیت حملات علیه نیروهای امنیتی پاکستان در هوشاپ و تربت را برعهده گرفت.

به گفته سخنگو: ساعت 10 صبح روز دوشنبه 6 مارس، فدائیان سازمان در کمین موفق علیه تیم گشتی نیروهای ارتش پاکستان در منطقه تنک از هوشاپ، حمله را با سلاح های جدید آغاز کردند که منجر به کشته شدن دردم دو نظامی و زخمی شدن سه تن شد.

وی همچنین افزود: شبه نظامیان مورخه دو مارس (11 اسفند) پاسگاه ارتش در منطقه چاه سر از شهر تربت را با پرتاب نارنجک هدف حمله قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارت به ارتش شد.

 

سرگرد گهرام بلوچ در بیانیه ای دیگر ضمن تصریح عملیات انجام گرفته توسط نیروهای این سازمان در روز دوشنبه 6 مارس (15 اسفند)، اظهار داشت: فدائیان سازمان ساعت 15:40 روز دوشنبه کاروان نظامی ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه دنک از شهر تربت با بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند که درپی آن 5 نظامی کشته و 4 تن زخمی شدند.

وی افزود: نیروهای سردرگم پس از این حمله تا مدتی درحال تیراندازی به سمت منطقه مسکونی بودند. از طرفی نیروهای دشمن برای پنهان کردن تلفات و خسارات، تا دو ساعت خیابان را برای رفت و آمد مسدود کرده بودند. سخنگوی روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR نیز تنها زمانی مقابل رسانه ها حاضر شده یا برای دلگرمی ارتش شکست خورده خود تویت میزند که یک فدائی بلوچ شهید شده باشد و سعی دارند با این روند تلفات خود را پنهان کنند، درحالیکه فرزندان بلوچ به شهادت در مسیر دفاع از بلوچستان افتخار می کنند و ما این شهادت ها را پنهان نمی کنیم زیرا ما می دانیم که ما حق هستیم و برای حقیقت می جنگیم.

سخنگو خاطر نشان ساخت که حملات این چنینی این سازمان تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1