خبر فوری

 
 
جان باختن 7 تن در حمله انتحاری طالبان به دفتر اداره امنیت ملی افغانستان
کد خبر :796833181

14:59 1399/02/29


برچسب ها : NDS, اداره امنیت ملی افغانستان, انفجار خودروی بمب گذاری شده, حمله انتحاری, ذبیح الله مجاهد, طالبان افغانستان, غزنی,

در جریان حمله انتحاری طالبان به دفتر اداره امنیت ملی افغانستان در استان غزنی این کشور دست کم 7 تن جان باخته و بیش از 40 تن دیگر نیز زخمی شدند.


کابل: به گزارش راز نیوز| در جریان حمله انتحاری طالبان به دفتر اداره امنیت ملی افغانستان در استان غزنی این کشور دست کم 7 تن جان باخته و بیش از 40 تن دیگر نیز زخمی شدند.

طبق اعلام مقامات افغان، حوالی ساعت 4:30 بامداد امروز دوشنبه ساختمان متعلق به اداره امنیت ملی افغانستان به وسیله یک خودروی بمب گذاری شده هدف قرار گرفت.

در جریان این انفجار دست کم 7 تن جان خود را از دست داده و بیش از 40 تن دیگر نیز زخمی شدند، طبق گفته مقامات افغان بیشتر تلفات و مجروحان این حادثه از اعضای اداره امنیت ملی افغانستان(NDS) هستند.

گروه شبه نظامی طالبان افغانستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود اعلام نمود: در حمله انتحاری به پایگاه مشترک دشمن و پادگان نظامی، ده ها سرباز کشته و زخمی شدند.

وی افزود: این حمله توسط یکی از مجاهدان دلیر ما به نام زید قندهاری صورت گرفت، در جریان این حمله بخش زیادی از ساز و سامان های جنگی از جمله تانک، خودرو و دیگر مهمات نظامی منهدم شد.

 

ارسال نظر

 
1