خبر فوری

 
 
جان باختن 6 نیروی امنیتی پاکستان درپی حمله انفجاری گروه تجزیه طلب بلوچ در زیارت
کد خبر :156612579

14:13 1400/06/05


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, انفجار بمب, بلوچستان, زیارت, شبه نظامیان بلوچ, نیروهای لیویز,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت هدف قرار دادن نیروهای لیویز را از طریق انفجار بمب در زیارت برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ در بیانیه ای با بیان اینکه نیروهای لیویز را از طریق انفجار بمب در زیارت هدف قرار دادیم تصریح کرد: درپی این حمله که با برخورد خودروی نیروهای لیویز با بمب در منطقه سد منگی در زیارت صورت گرفت، خودرو به صورت کامل منهدم و 6 نیروی لیویز از جمله سرگرد زمان زندره، مدثر، سرباز زین الله به هلاکت رسیدند.

وی افزود: ما پیش از این و آخرین بار در بیانیه صادر شده مورخ 8 اوت-17 مرداد ماه به نیروهایی چون پلیس و لیویز با اکثریت بلوچ که تحت فرمان ارتش پاکستان هستند هشدار داده ایم که از تبدیل شدن به مانعی مقابل جنبش استقلال بلوچ خودداری ورزند، درغیر این صورت حملات شدیدی علیه آنان صورت می گیرد. باوجود هشدارهای پیاپی، این نیروها همچنان به صورت مستقیم به فرمان ارتش پاکستان به فعالیت های خود علیه جنبش بلوچستان ادامه می دهند.

جیئند بلوچ اظهار داشت: ما مجددا به نیروی پلیس و لیویز هشدار می دهیم تا از ایجاد موانع به صورت جمعی و فردی مقابل جنبش ملی بلوچ اجتناب ورزند، در غیر این صورت حملات بیشتری علیه آنان صورت می گیرد.

ارسال نظر

 
1