خبر فوری

 
 
جان باختن 6 نیروی امنیتی ارتش پاکستان در حمله ارتش آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :260982512

09:08 1398/03/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, بخش روابط عمومی ارتش پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

در اثر حمله جنگجویان ارتش آزادی بخش بلوچستان به نیروهای امنیتی در منطقه هرنایی، دست کم 6 نظامی ارتش پاکستان جان باختند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز در اثر حمله جنگجویان ارتش آزادی بخش بلوچستان به نیروهای امنیتی در منطقه هرنایی، دست کم 6 نظامی ارتش پاکستان جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این اقدام، از کشته شدن 6 نیروی امنیتی در جریان این حمله خبر داد.

وی اظهار داشت: نیروهای جان بر کف ما، یک خودروی گشت نیروهای امنیتی ارتش پاکستان را در ناحیه خوست واقع در منطقه شاهرگ هرنایی به وسیله یک بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در اثر این حمله 6 تن از نیروهای امنیتی جان باخته و بسیاری دیگر نیز زخمی شدند.

وی در ادامه با هشدار به برخی از افراد مخبر و جاسوس خاطر نشان کرد: بسیاری از پیمانکاران، صاحبان و کارگران معادن زغال سنگ  در مناطق مچ، پیر اسماعیل، مارگت، شاهرگ، خوست و حومه در حال جاسوسی و خبرچینی برای نیروهای ارتش هستند، در صورتی که این افراد دست از اقدامات و فعالیت های ضد بلوچ خود برندارند با برخورد سخت ما مواجه خواهند شد.

وی افزود: نیروهای جان بر کف ما آماده هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر ارتش پاکستان در هر مکان و زمان هستند و این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که ارتش پاکستان مدعی شده است بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سوی نیروهای مخصوص اف سی در منطقه هرنایی ایالت بلوچستان پاکستان، 2 تن از نیروهای اف سی جان باختند.

طبق جزئیات منتشر شده از سوی اداره روابط عمومی ارتش پاکستان 2 تن از نیروهای امنیتی اف سی در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه هرنایی ایالت بلوچستان جان باختند.

طبق گفته سخنگوی ارتش پاکستان، یار محمد 23 ساله ساکن شهر سبی و مهتاب خان 19 ساله ساکن شهر لکی مروت دو نیروی کشته شده در این تیراندازی می باشند.

 

ارسال نظر

 
1