خبر فوری

 
 
جان باختن 5 تن در حمله افراد مسلح ناشناس به ایست و بازرسی نیروهای اف سی در تربت
کد خبر :1716041696

10:51 1398/12/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, ایست و بازرسی, تربت, نیروهای امنیتی اف سی,

در حمله افراد مسلح ناشناس به مرکز ایست و بازرسی نیروهای اف سی در منطقه تربت استان کیچ 5 نظامی جان باخته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در حمله افراد مسلح ناشناس به مرکز ایست و بازرسی نیروهای اف سی در منطقه تربت استان کیچ 5 نظامی جان باخته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک مقام بلندپایه نیروهای امنیتی پاکستان در تربت که خواست نامش فاش نشود در این باره خبر داد افراد مسلح نانشناس یک مرکز ایست و بازرسی متعلق به تیپ 125 نیروهای اف سی واقع در منطقه گتی کور استان کیچ را هدف قرار دادند.

وی ابراز داشت: افراد مسلح با هجوم همه جانبه به سوی ایست و بازرسی اقدام به تیراندازی بدون وقفه نمودند و نیروهای اف سی نیز اقدام به تیراندازی متقابل نمودند اما با این وجود تعداد 5 تن از نیروهای اف سی در اثر این حمله جان باختند که اسامی آنان به این شرح است: سرجوخه سرور خان، نائب سرجوخه الیاس خان، نائب سرجوخه نقیب الله، نائب سرجوخه عبدالله و سرباز یکم ضیاء الرحمن.

همچنین در جریان درگیری میان افراد مسلح و نیروهای اف سی که تا ساعت ها به طول انجامید 3 نظامی دیگر نیروهای اف سی از جمله سرباز یکم روزی خان، سرباز حامد علی و سرباز احسان زخمی شدند.

در پی این حمله نیروهای اف سی مستقر در نزدیک ترین مرکز ایست و بازرسی و نیروهای یگان مرکز بلنگور در استان کیچ بلافاصله به منطقه درگیری اعزام شدند اما افراد مسلح توانستند از طریق مسیرهای کوهستانی پا به فرار بگذارند.

اجساد جان باختگان و مجروحان این حمله به وسیله بالگرد به تربت انتقال داده خواهد شد.

ارسال نظر

 
1