خبر فوری

 
 
جان باختن 4 کشمیری توسط تیراندازی ارتش هند در انتی پوره پلوامه
کد خبر :1014675798

00:03 1398/02/29


برچسب ها : ارتش هند, پاکستان, تیراندازی, حزب المجاهدین, هند, کشمیر,

ارتش هند بار دیگر در منطقه ی پلوامه کشمیر شروع به تیراندازی نمود که در نتیجه آن 4 کشمیر جان خود را از دست دادند.


 

ارتش هند بار دیگر در منطقه ی پلوامه کشمیر شروع به تیراندازی نمود که در نتیجه آن 4 کشمیر جان خود را از دست دادند.

سری نگر : به گزارش راز نیوز، رسانه های پاکستان اعلام کردند : ارتش هندوستان بار دیگر طی عملیات ضد تروریستی در منطقه ی انتی پوره واقع در پلوامه کشمیر شروع به تیراندازی نمود که در نتیجه آن 4 جوان کشمیر جان خود را از دست دادند.

طبق اطلاعات به دست آمده از رسانه های پاکستان : مردم کشمیر برای اعتراض به فعالیت های نیروهای ارتش هند در کشمیر بالخصوص در منطقه ی پلوامه دست به تظاهرات علیه ارتش هند زدند که در مقابل ارتش هند برای جلوگیری از معترضین و پراکنده کردن آنان از گاز های اشک آور استفاده نمود و پس از آن مقامات کشمیر به دستور دولت هند تمام سرویس های ارتباطی اعم از اینترنت و تماس تلفنی را در کل منطقه مسدود کرد.

اما دولت هندوستان مدعی شده است که 4 نفر از جنگجویان حزب مجاهدین را در منطقه ی انتی پوره واقع در پلوامه کشمیر به هلاکت رسانده است در حالی که بسیاری از آنان قادر به فرار شدند.

طبق اطلاعات به دست از رسانه های هندوستان : اسامی اعضای گروه تروریستی مجاهدین عبارت اند از : شوکت دار ساکن پنز گام انتی پوره ، عرفان وار ساکن وادوره پاین سوپور ، مظفر شیخ ساکن تهاب پلوامه و وسیم احمد فرزند عبدالغنی ساکن بارسو انتی پوره.

ارسال نظر

 
1