خبر فوری

 
 
جان باختن 4 نیروی امنیتی ارتش پاکستان در حمله عناصر تروریستی طالبان
کد خبر :1820412870

19:00 1398/03/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان شمالی,

عناصر تروریستی طالبان پاکستان، نیروهای امنیتی ارتش را به وسیله یک تله انفجاری هدف قرار دادند که در نتیجه آن 4 تن از نیروهای ارتش جان باخته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

وزیرستان شمالی: به گزارش راز نیوز ارتش پاکستان از هدف قرار گرفتن نیروهای خود توسط افراد مسلح ناشناس در منطقه خار کمر وزیرستان شمالی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس، نیروهای امنیتی ارتش را به وسیله یک تله انفجاری هدف قرار دادند که در نتیجه آن 4 تن از نیروهای ارتش جان باختند و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان، اسامی جان باختگان این حمله را به این شرح اعلام نموده است: سرهنگ دوم راشد کریم بیگ اهل کریم آباد هنزه، سرگرد معیز مقصود بیگ اهل کراچی، کاپیتان عارف ا... اهل لکی مروت و گروهبان ظهیر از چکوال.

 

طبق اعلام روابط عمومی ارتش، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در منطقه توانستند چند تن از عوامل این حمله را شناسایی و بازداشت نمایند.

در منطقه وزیرستان شمالی، طی یک ماه گذشته نزدیک به 10 تن از نیروهای امنیتی کشته و 35 تن دیگر زخمی شده اند.

 

خبر تکمیلی :

به گفته منابع محلی وزیرستان، گروه تروریستی طالبان پاکستان TTP مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است. سخنگوی طالبان پاکستان در پیامی مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

 

ارسال نظر

 
1