خبر فوری

 
 
جان باختن 4 نفر در اثر انفجار در دومین روز پیاپی در خیبر پختون خوا
کد خبر :1851045255

10:11 1399/07/09


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, انفجار بمب, پلیس خیبر پختون خوا, مردان,

در اثر دومین انفجار پیاپی در 24 ساعت گذشته در ایالت خیبر پختون خوا 4 نفر از جمله یک پدر به همراه دو دختر کودک جان خود را از دست دادند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر دومین انفجار پیاپی در 24 ساعت گذشته در ایالت خیبر پختون خوا 4 نفر از جمله یک پدر به همراه دو دختر کودک جان خود را از دست دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، انفجار مواد منفجره نصب شده در یک دستگاه دوچرخه در بازاری به نام «جج» در شهرستان مردان واقع در ایالت خیبر پختون خوا منجر به جان باختن 4 نفر از جمله فردی به نام عارف به همراه دو فرزند دخترش به نام های اریبه و ایمان شد.

نام یکی دیگر از جان باختگان این انفجار ثاقب علی اعلام شده است، طبق گفته مقامات پلیس وی در اثر این انفجار مجروح شد اما به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

طبق گفته پلیس در اثر این انفجار 18 تن دیگر از جمله دو نیروی پلیس به نام های امتیاز اکبر و حماد دچار جراحت شدند، حال 3 تن از مجروحان وخیم گزارش شده است.

دکتر زاهد فرمانده پلیس منطقه در این خصوص خبر داد: در اثر این انفجار خودروی نیروهای پلیس که در نزدیکی محل انفجار مستقر بود دچار خسارت گردید و احتمال می رود خودروی پلیس هدف اصلی تروریست ها در این انفجار باشد.

لازم به ذکر است در اثر انفجار روز گذشته در منطقه اکبر پوره از توابع شهرستان نوشهره در ایالت خیبر پختون خوا نیز 5 تن جان باخته و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.

نجم الحسن افسر پلیس منطقه در این خصوص خبر داد: این انفجار در بازاری واقع در نزدیکی رود کابل به وقوع پیوست.

 

ارسال نظر

 
1