خبر فوری

 
 
جان باختن 4 نظامی پاکستانی در پی انفجار بمب در منطقه سبی بلوچستان
کد خبر :1972847513

11:59 1399/11/02


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنار جاده ای, سانگان, سبی, نیروهای امنیتی اف سی, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

در پی انفجار در منطقه کوهستانی سانگان از توابع شهرستان سبی در ایالت بلوچستان 4 نظامی پاکستانی جان باخته و 5 تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی انفجار در منطقه کوهستانی سانگان از توابع شهرستان سبی در ایالت بلوچستان 4 نظامی پاکستانی جان باخته و 5 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در اثر انفجار بمب در نزدیکی تیم خنثی سازی بمب در منطقه کوهستانی سانگان از توابع سبی 4 نظامی سپاه مرزی جان باختند.

طبق گفته منابع آگاه اعضای تیم خنثی سازی بمب در حال جستجوی بمب در منطقه بودند که یک بمب کنار جاده ای(مین) منفجر گردید، در اثر این انفجار 4 نظامی عضو نیروهای سپاه مرزی(FC) به نام های ایوب، جمال، معروف و عمران جان باختند و 5 نظامی دیگر زخمی شدند که بلافاصله به وسیله بالگرد به بیمارستان کویته منتقل گردیدند، حال تعدادی از زخمی های این حادثه وخیم گزارش شده است.

نیروهای امنیتی ارتش و پلیس بلافاصله با حضور در محل انفجار عملیات جستجو را آغاز نمودند و تعدادی نیروی کمکی نیز از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان فراخوانده شد.

ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های مسلح جدایی طلب بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1