خبر فوری

 
 
جان باختن 4 نظامی ارتش پاکستان در دو حمله مسلحانه در زیارت و تربت
کد خبر :347751768

11:58 1400/03/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, تربت, تروریست های ناشناس, حمله مسلحانه, زیارت, نیروهای مسلح پاکستان, نیروهای مسلح ناشناس,

در دو حمله جداگانه عناصر تروریستی علیه نیروهای مسلح ارتش پاکستان 4 نظامی ارتش پاکستان جان باختند و 5 تررویست نیز به هلاکت رسیدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در دو حمله جداگانه عناصر مسلح علیه نیروهای مسلح ارتش پاکستان 4 نظامی ارتش پاکستان جان باختند و 5 تررویست نیز به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، تروریست های مسلح یک پاسگاه متعلق به نیروهای سپاه مرزی واقع در روستای پیر اسماعیل منطقه زیارت را هدف قرار دادند که با واکنش به هنگام نیروهای اف سی دو طرف وارد درگیری شدند، در نتیجه درگیری و تبادل آتش میان نیروهای پاکستانی و تروریست های مسلح 5 تروریست به هلاکت رسیده و 8 تن دیگر نیز زخمی شدند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان در جریان درگیری میان دو طرف 4 نظامی عضو نیروهای سپاه مرزی نیز جان باخته و 6 نیروی دیگر نیز دچار جراحت شدند.

علاوه بر این در جریان یک عملیات دیگر عناصر مسلح در منطقه تربت ایالت بلوچستان خودروی متعلق به نیروهای اف سی طعمه تله انفجاری گردید که در اثر انفجار بمب مذکور دو نظامی اف سی زخمی شدند.

گروه مسلح و جدایی طلب بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت انفجار بمب در مسیر خودروی نیروهای اف سی در منطقه تربت را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: شب گذشته فدائیان ما کاروان نیروهای ارتش پاکستان را در منطقه آبسر شهرستان تربت به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه آن سه نظامی به هلاکت رسیده و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند، این عملیات توسط جوخه عملیاتی_تاکتیکی ویژه صورت گرفت.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان افزود: کاروان ارتش پاکستان در حال عبور از منطقه آبسر شهرستان تربت بود که جوخه عملیاتی_تاکتیکی ویژه بمب کنترل از راه دور را منفجر نمودند که در نتیجه آن سه نظامی ارتش پاکستان در دم به هلاکت رسیده و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

جیئند بلوچ تاکید کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ تا زمان دستیابی کامل به اهداف خود به انجام اینگونه حملات علیه ارتش اشغالگر(پاکستان) ادامه و آن را تشدید خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1