خبر فوری

 
 
جان باختن 3 نیروی سپاه مرزی طی عملیات عناصر مسلح ناشناس در سبی/ربایش 6 کارگر
کد خبر :27872142

16:49 1400/04/08


برچسب ها : FC, تیراندازی, سبی, شبه نظامیان بلوچ, عناصر مسلح, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, کویته,

طی عملیات عناصر مسلح ناشناس، سه نیروی سپاه مرزی ارتش پاکستان در سبی جان باختند. همچنین عناصر مسلح از بلندی های کویته 6 تن از کارگران را نیز ربوده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| طی تیراندازی عناصر مسلح ناشناس در سبی علیه تیم گشتی نیروهای سپاه مرزی FC، سه تن از نیروهای نظامی به نام های گروهبان علی زمان، سرباز آصف اقبال و ذوهیب جان باخته و دو تن نیز زخمی شدند.

از طرفی براساس گزارش دیگر از منطقه بلندی های کویته، شش تن از کارگران درحال کار در یک پروژه ساخت و ساز توسط عناصر مسلح ناشناس ربوده شده اند. براساس گزارش، عناصر مسلح پس از ربایش سه کارگر را آزاد کردند درحالیکه سه تن دیگر همچنان مفقود هستند.

ناگفته نماند پیش از این عناصر مسلح ملی گرای بلوچ علاوه بر حمله به نیروهای امنیتی ، مسئولیت ربایش برخی افراد ضد مقاومت بلوچ یا همدست با نیروهای امنیتی را برعهده گرفته اند.

 

تکمیلی:

منابع از عملیات نیروهای امنیتی علیه شبه نظامیان بلوچ عامل جان باختن سه نیروی امنیتی در سبی، خبر داده و اظهار داشتند: در این عملیات که در خضدار انجام شد، یکی از عناصر مسلح بلوچ وابسته به ارتش آزادیبخش بلوچ BLA کشته شده و دیگری نیز دستگیر شده است.

 

ارسال نظر

 
1