خبر فوری

 
 
جان باختن 2 پلیس در اثر تیراندازی افراد ناشناس در منطقه تانک خیبر پختون خوا
کد خبر :1987296214

15:29 1399/11/01


برچسب ها : افغانستان, ایالت خیبر پختون خوا, پاکستان, تانک, تروریسم, تلفات غیرنظامی, حملات تروریستی, حمله به غیر نظامیان, خیبر پختون خوا, منطقه تانک, موشک,

در اثر تیراندازی به سمت یک تیم حفاظت از جاده ها دو نیروی پلیس جان باختند درحالی که یک نیروی پلیس به شدت مجروح شد. وضعیت نظم و قانون در ایالت خیبر پختون خوا طی چند روز گذشته به ویژه در مناطق ادغام شده رو به وخامت است و هر روز یک حادثه تروریستی اتفاق می افتد.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | در اثر تیراندازی به سمت یک تیم حفاظت از جاده ها نیروهای امنیتی در منطقه گومال از ایستگاه پلیس منطقه تانک در ایالت خیبر پختون خوا پاکستان، دو سرباز به نام های خالد و ایاز جان باختند و یک سرباز به نام محمد رمضان به شدت زخمی شد.

پس از تیراندازی نیروهای امنیتی منطقه را محاصره و عملیات جستجو را آغاز کردند، اجساد جان باختگان و مجروح به بیمارستان دولتی منتقل شدند.

لازم به ذکر است که وضعیت نظم و قانون در ایالت خیبر پختون خوا طی چند روز گذشته به ویژه در مناطق ادغام شده رو به وخامت است و هر روز یک حادثه تروریستی اتفاق می افتد.

در تاریخ (18 ژانویه) برابر با 29 دی ماه 1399 چند حملات موشکی از سمت افغانستان به مردم غیرنظامی باجور از منطقه مرزی افغانستان انجام شد اما گزارشی از تلفات جانی داده نشد. بنا به گزارش های بدست آمده این موشک ها به سمت غیرنظامیان در مناطق مرزی ملا کالی و بازار لغری در منطقه قبیله ای باجور شلیک شده بودند.

همچنین افراد ناشناس یک ایست بازرسی پلیس در حال ساخت را در نزدیکی ترمینال احمد خیل بابری در جاده داتا خیل در بخش میرانشاه واقع در وزیرستان شمالی منفجر کردند.

از طرف دیگر در عملیاتی که در تاریخ (18 ژانویه) برابر با 29 دی ماه 1399 ارتش پاکستان در وزیرستان جنوبی انجام داد، دو تروریست کشته شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی عملیاتی سری را در منطقه نرگوسا در وزیرستان جنوبی انجام دادند که در نتیجه آن دو تروریست به نام های عثمان علی و وحید لشتئی کشته شدند در حالی که یک تروریست در جریان تیراندازی زخمی و سپس دستگیر شد.

شایان ذکر است در تاریخ (16 ژانویه) برابر 27 دی ماه 1399، پروفسور دکتر ولی الله داور توسط مهاجمان ناشناس در وزیرستان شمالی ترور شد.

ارسال نظر

 
1