خبر فوری

 
 
جان باختن 2 غیر نظامی، درگیری مسلحانه با شبه نظامیان و کشف سلاح در کشمیر هند
کد خبر :112544979

14:32 1400/03/09


برچسب ها : ارتش هندئ, پلیس, تبادل آتش, درگیری مسلحانه, شبه نظامیان, نیروی ذخیره پلیس مرکزی هند, کشف سلاح, کشمیر هند,

طی درگیری با شبه نظامیان در شهرستان بجاره ایالت کشمیر هند 2 غیر نظامی جان باختند.


سرینگر: به گزارش راز نیوز | طی درگیری با شبه نظامیان در شهرستان بجاره ایالت کشمیر هند 2 غیر نظامی جان باختند. یکی از آن ها تکنسین دندانپزشکی و دیگری راننده خودرو بود.

در شهرستان ادروارپوره سوپور ایالت کشمیر هند نیز شبه نظامیان پس از درگیری با نیروهای امنیتی موفق به فرار از منطقه شدند. در جبدی تنگدار شهرستان کپواره ایالت کشمیر هند نیز سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

پلیس اعلام کرد: عصر دیروز طی تیراندازی چند شبه نظامی ناشناس در فروشگاه جبلی پوره بجاره، 2 نفر از جمله یک راننده خودرو 35 ساله به نام شهنواز احمد بت فرزند غلام قادر بت و یک تکنسین دندانپزشکی 20 ساله به نام علم سنجید احمد پره فرزند عبدالعظیم پره که ساکن جبلی پره بودند، نفر جان باختند.

پس از این حمله، نیروهای امنیتی منطقه را محاصره کرده و عملیات جستجو برای دستگیری شبه نظامیان در منطقه را آغاز کردند.

در شهرستان عثمان آباد وارپوره سوپور ایالت کشمیر هند بین شبه نظامیان و نیروهای امنیتی هند تبادل آتش صورت گرفت و شبه نظامیان پس از آن موفق به فرار از منطقه شدند.

نیروهای امنیتی هند به همراه نیروی پلیس ذخیره مرکزی عملیاتی را در منطقه آغاز کرده و منطقه را محاصره کرده بودند تا مسیر فرار شبه نظامیان را مسدود کنند اما شبه نظامیان با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار شده اند.

علاوه بر این ارتش و پلیس هند طی عملیاتی مشترک در منطقه جبدی تنگدار شهرستان کپواره ایالت کشمیر هند که در نزدیکی خط کنترل مرزی می باشد موفق به کشف سلاح و مهمات شدند.

طی این عملیات 3 تفنگ AK به همراه 6 خشاب آن و 4 تپانچه و 9 خشاب آن کشف و ضبط شد.

ارسال نظر

 
1