خبر فوری

 
 
جان باختن 2 سرباز و هلاکت 2 تروریست طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در بخش مشکئی بلوچستان
کد خبر :797593263

16:06 1401/01/19


برچسب ها : ISPR, آوران, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, تروریست, عملیات, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها, کشف سلاح, کشف مهمات,

نیروهای امنیتی پاکستان نیمه شب 19 فروردین (8 آوریل) در منطقه سنگی بخش مشکئی ایالت بلوچستان مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه عملیات خود را آغاز کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی پاکستان نیمه شب 19 فروردین (8 آوریل) در منطقه سنگی بخش مشکئی ایالت بلوچستان مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه عملیات خود را آغاز کردند.

ISPR گفت: در حین محاصره، تروریست ها قصد فرار داشتند و به سوی نیروهای امنیتی پاکستان تیراندازی کردند در نتیجه، طی تبادل آتش، دو تروریست به هلاکت رسیدند که این تروریست ها در حوادث مختلف در مناطق آوران و حومه آن نقش داشتند.

ISPR ادامه داد: در جریان این عملیات دو جانباز ارتش به نام های سپوت نائیک تاج ولی و سرباز اسامه جان باختند و یک افسر نیز مجروح گردید.

به گفته سخنگوی ارتش پاکستان، در این عملیات اسلحه و مهمات که قرار بود تروریست ها برای برهم زدن نظم و قانون در منطقه از آن استفاده کنند نیز کشف و ضبط شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در پایان گفت: نیروهای امنیتی پاکستان همیشه در تلاش هستند تا عوامل و نقشه های آنان را در جهت بر هم زدن نظم و قانون در بلوچستان خنثی کنند.

ارسال نظر

 
1