خبر فوری

 
 
جان باختن 11 نیروهای امنیتی افغان در حمله شبه نظامیان طالبان در ولایت غور
کد خبر :1988640834

15:06 1398/12/27


برچسب ها : ارتش افغانستان, پلیس افغانستان, طالبان افغانستان, نیروهای امنیتی افغانستان, ولایت غور,

در جریان حمله شبه نظامیان طالبان به مرکز ایست و بازرسی نیروهای امنیتی افغان در ولایت غور 11 نظامی افغان جان باخته و 6 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

کابل: به گزارش راز نیوز| در جریان حمله شبه نظامیان طالبان به مرکز ایست و بازرسی نیروهای امنیتی افغان در ولایت غور 11 نظامی افغان جان باخته و 6 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شبه نظامیان طالبان افغانستان یک مرکز ایست و بازرسی نیروهای امنیتی واقع در ولایت غور را هدف قرار دادند، شبه نظامیان طالبان پس از پرتاب نارنجک دستی اقدام به گشودن آتش و به رگبار بستن ایست و بازرسی نمودند که با واکنش نیروهای امنیتی افغان مواجه شدند.

در پی واکنش نیروهای امنیتی به حمله جنگجویان طالبان دو طرف به درگیری با یکدیگر مواجه شدند، در جریان این درگیری 11 نظامی افغان جان باخته و 6 تن نیز زخمی شدند.

همچنین طبق ادعای مقامات افغانستان در جریان این درگیری نزدیک به 20 تن از اعضای طالبان افغانستان نیز به هلاکت رسیدند.

محمد کبیری فرماندار محلی در گفتگو با خبرنگاران ابراز داشت: پس از کشته شدن 20 تن از اعضای طالبان، مهاجمان شکست خود را قطعی تلقی نموده و پا به فرار گذاشتند، مهاجمان طالبان همزمان با فرار از محل دو دستگاه خودروی متعلق به نیروهای امنیتی افغان را به آتش کشیده و یک خودرو را نیز با خود به همراه بردند.

لازم به ذکر است علی رغم امضای توافقنامه صلح میان طالبان و آمریکا، تاکنون وضعیت امنیتی در افغانستان بهبود نیافته است و حملات طالبان علیه نیروهای امنیتی افغان همچنان به قوت خود باقی است.

ارسال نظر

 
1