خبر فوری

 
 
جان باختن 10 تن در حمله طالبان به ایست و بازرسی پلیس در ولایت قندوز افغانستان
کد خبر :313216908

13:13 1398/09/16


برچسب ها : پلیس افغانستان, طالبان افغانستان, قندوز,

در نتیجه حملات جداگانه شبه نظامیان طالبان به دو مرکز ایست و بازرسی پلیس در ولایت قندوز افغانستان، 10 تن از نیروهای پلیس جان باختند.


قندوز: به گزارش راز نیوز| در نتیجه حملات جداگانه شبه نظامیان طالبان به دو مرکز ایست و بازرسی پلیس در ولایت قندوز افغانستان، 10 تن از نیروهای پلیس جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شبه نظامیان طالبان افغانستان 2 مرکز ایست و بازرسی پلیس را در ولسوالی امام صاحب ولایت قندوز هدف قرار دادند که در اثر آن 10 نیروی پلیس از جمله یک فرمانده جان خود را از دست دادند.

سخنگوی پلیس قندوز با تائید این خبر ابراز داشت: در تیراندازی متقابل نیروهای پلیس به سوی مهاجمان، سه تن از شبه نظامیان طالبان به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

وی افزود: واکنش به هنگام نیروهای پلیس باعث دفع حمله گردید و شبه نظامیان را مجبور به فرار از منطقه نمود، عملیات جستجو برای بازداشت مهاجمان این حمله آغاز گردیده است.

از سوی دیگر گروه شبه نظامی طالبان افغانستان با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله مدعی جان باختن بیش از 20 نیروی پلیس در این حمله شده است.

لازم به ذکر است بیشتر مناطق ولایت قندوز افغانستان، تحت کنترل طالبان افغانستان می‌باشد و همواره درگیری‌های متعددی میان نیروهای امنیتی افغان و شبه نظامیان طالبان در این ولایت صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

 
1