خبر فوری

 
 
جان باختن یک کودک و زخمی شدن 7 تن دیگر در حمله نارنجکی در شهر کویته
کد خبر :1184254691

16:15 1399/05/23


برچسب ها : انفجار نارنجک, پلیس کویته, جشن آزادی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, کویته,

در اثر حمله نارنجکی افراد مسلح ناشناس به یک مغازه در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان یک کودک جان باخت و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله نارنجکی افراد مسلح ناشناس به یک مغازه در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان یک کودک جان باخت و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس شب گذشته یک مغازه واقع در خیابان بروری در شهر کویته را هدف قرار دادند که در اثر یک کودک جان خود را از دست داد و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.

تیم های امدادی بلافاصله با حضور در محل مجروحان این حادثه را به بیمارستان بولان منتقل نمودند در حالی که دو تن از مجروحان که حالشان وخیم گزارش شده است به بیمارستان دولتی کویته انتقال یافتند.

گفته می شود این مغازه به علت فروش پرچم و دیگر اقلام مربوط به جشن آزادی پاکستان توسط گروه های مسلح بلوچ هدف حمله قرار گرفته است.

تکمیلی:

ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ما یک مغازه واقع در خیابان بروری را به وسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند، این مغازه به مناسبت روز آزادی دولت اشغالگر(پاکستان) در حال فروش پرچم و دیگر اقلام مربوطه بود.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ صراحتا هشدار داده است که دستگاه حکومت اشغالگر پاکستان قصد دارد با استفاده از قدرت و تهدید مردم بلوچ به برگزاری جشن آزادی پاکستان، فرهنگ، تاریخ و هویت بلوچ را نابود کند، بنابراین بی ال ای هیچگاه اجازه برگزاری مراسمات مربوط به جشن آزادی پاکستان را نخواهد داد و به حملات خود علیه اینگونه مراسمات و برنامه ها ادامه خواهد داد و ما به مردم برای دوری گزیدن از این مراسمات هشدار داده ایم.

جیئند بلوچ گفت: علی رغم هشدارهای ما غرفه های مربوط به جشن آزادی پاکستان با حمایت دستگاه های حکومتی برگزار گردید و برخی عناصر نیز از این غرفه ها دوری اختیار نمی کنند، بنابراین مسئولیت عواقب حملات ما متوجه خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1