خبر فوری

 
 
جان باختن یک نفر و زخمی شدن چندین تن دیگر در جریان حملات مختلف حزب الاحرار نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :2021934655

14:27 1399/05/04


برچسب ها : پلیس کراچی, جنبش طالبان پاکستان, حزب الاحرار, خیبر ایجنسی, عبد العزیز یوسفزئی,

در جریان حملات مختلف عناصر گروهک تروریستی حزب الاحرار از شاخه های جنبش طالبان پاکستان به نیروهای امنیتی ارتش و پلیس در نقاط مختلف پاکستان چندین تن جان باخته و زخمی شدند.


 

خیبر پختون خوا/سند: به گزارش راز نیوز| در جریان حملات مختلف عناصر گروهک تروریستی حزب الاحرار از شاخه های جنبش طالبان پاکستان به نیروهای امنیتی ارتش و پلیس در نقاط مختلف پاکستان چندین تن جان باخته و زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی برخورد یک خودروی نظامی ارتش پاکستان به بمب کنار جاده ای در حوالی منطقه عیدک واقع در جاده میرانشاه در وزیرستان شمالی یک نظامی ارتش پاکستان به نام منصور جان باخت و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین یک افسر بازجوی پلیس در جریان حمله افراد مسلح در خیابان جت در شهر کراچی مرکز ایالت سند جان خود را از دست داد، مهاجمان اسلحه وی را نیز با خود به سرقت بردند.

علاوه بر این در اثر برخورد یک خودروی دیگر نیروهای ارتش پاکستان به بمب کنار جاده ای در منطقه وادی تیراه در استان خیبر ایجنسی در ایالت خیبر پختون خوا چندین نظامی ارتش پاکستان جان باخته و زخمی شدند.

دکتر عبدالعزیز یوسف زئی سخنگوی گروهک تروریستی حزب الاحرار با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر مسئولیت تمامی این حملات را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1