خبر فوری

 
 
جان باختن یک عضو نیروی دریایی پاکستان در تیراندازی افراد مسلح ناشناس در کراچی
کد خبر :800542639

11:14 1398/07/04


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, تیراندازی, نیروی دریای پاکستان, کراچی,

در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه مسکونی شاه فیصل شهر بندری کراچی، یک نظامی عضو نیروی دریایی پاکستان جان باخت.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه مسکونی شاه فیصل شهر بندری کراچی، یک نظامی عضو نیروی دریایی پاکستان جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حوالی ساعت 3:45 روز گذشته(چهارشنبه)، افراد مسلح ناشناس یک نظامی عضو نیروی دریایی پاکستان، ناو استوار یکم عبدالاشفاق را در منزل وی واقع در منطقه شاه فیصل به ضرب گلوله به قتل رساندند.

علی رضا رئیس پلیس مرکز کورنگی شهر کراچی در این باره به نقل از خانواده مقتول گفت: دو فرد مسلح با یورش به داخل منزل، اقدام به تیراندازی به‌سوی عبدالاشفاق نموده و او را به قتل رساندند.

وی افزود: گلوله از ناحیه شکم به بدن مقتول اصابت کرده است و پس از انتقال وی به بیمارستان پی ان اس، پزشکان نیز مرگ وی را تائید کرده‌اند، هیچ گونه شواهد و مدارکی مبنی بر درگیری میان افراد مسلح و مقتول کشف نگردیده است و افراد مسلح نیز هیچ چیزی از وسایل منزل و اموال قیمتی را به سرقت نبرده‌اند و پلیس تحقیقات برای شناسایی و بازداشت قاتلان این حمله را آغاز نموده است.

گفتنی است ناو استوار یکم عبدالاشفاق مشغول به خدمت در ناو پی ان عظمت از نوع شناور تندرو تهاجمی نیروی دریایی پاکستان بوده است.

ارسال نظر

 
1