خبر فوری

 
 
جان باختن یک سرباز ارتش پاکستان در اثر انفجار بمب کنار جاده ای در وزیرستان جنوبی
کد خبر :294931192

10:40 1400/06/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار بمب کنار جاده ای, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان جنوبی,

در اثر انفجار بمب کنار جاده ای در وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا در مسیر خودروی نیروهای ارتش پاکستان یک تن جان باخت. تکمیلی: گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار بمب کنار جاده ای در وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا در مسیر خودروی نیروهای ارتش پاکستان یک تن جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، در جریان عملیات پاکسازی نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان جنوبی، یکی از خودروهای ارتش پاکستان طعمه بمب نصب شده در کنار جاده گردید که منجر به جان باختن یک سرباز ارتش پاکستان به نام واجد از اهالی منطقه کرک گردید.

طبق گفته روابطع مومی ارتش پاکستان، بلافاصله پس از این انفجار نیروهای امنیتی ارتش پاکستان عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام تروریستی را آغاز نموده و منطقه را به محاصره خود درآوردند. در جریان این عملیات و تبادل آتش یک تروریست که قصد فرار داشت به ضرب گلوله نیروهای ارتش پاکستان به هلاکت رسید.

تکمیلی:

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت این حمله، اظهار داشت: مجاهدین تحریک طالبان پاکستان شب گذشته طی حمله متقابل به نیروی های ارتش پاکستان در مکی سر منطقه وچ دره بخش لدها وزیرستان جنوبی، دو نیروی نظامی را به هلاکت رساندند. 

ارسال نظر

 
1