خبر فوری

 
 
جان باختن یک تن در انفجار بمب کنترل از راه دور در مرز مشترک پاکستان و افغانستان
کد خبر :346506640

10:32 1398/09/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, حصارکشی, مرز پاکستان و افغانستان,

در اثر انفجار یک بمب کنترل از راه دور در مرز مشترک پاکستان و افغانستان، یک نظامی ارتش پاکستان جان باخت و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار یک بمب کنترل از راه دور در مرز مشترک پاکستان و افغانستان، یک نظامی ارتش پاکستان جان باخت و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه‌ای خبر داد: افراد مسلح ناشناس تیم حصارکشی ارتش پاکستان را در منطقه لندی کوتل واقع در نقطه صفر مرزی به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در اثر آن نائب سرجوخه تقدیر علی اورکزئی جان باخت و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

لازم به ذکر است پس از تصمیم ارتش پاکستان مبنی بر حصارکشی خط مرزی مشترک خود با افغانستان به منظور مقابله با ورود و رفت و آمد تروریست‌ها، تیم حصارکشی ارتش پاکستان تاکنون چندین مرتبه از سوی افراد مسلح ناشناس هدف حمله قرار گرفتند.

عملیات حصارکشی در مرز مشترک پاکستان و افغانستان با طول بیش از 2 هزار کیلومتر همچنان ادامه دارد و ارتش پاکستان تاکنون بیش از 900 کیلومتر از این عملیات را به اتمام رسانده است، هدف اصلی این اقدام مقابله با ورود تروریست‌ها به خاک پاکستان و توقف رفت و آمد شبه نظامیان در این منطقه می‌باشد.

 

ارسال نظر

 
1